با گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22، همیشه سری کامل، یعنی با نسخه‌های پلاس و اولترا نیز در نظر گرفته می‌شود (منبع: SamMobile). اینکه سامسونگ همچنان می خواهد گوشی هوشمند میان رده خود را با گلکسی A53 (تست) در سال 2022 عرضه کند واقعاً جای تعجب است. تست های بتا حتی برای اکثر گوشی های هوشمند ذکر شده شروع نشده است. اما لازم نیست که اینطور باشد، زیرا اگر اگر توسعه بر روی یک تلفن همراه انجام شده باشد، به راحتی می توان آن را به مدل های دیگر منتقل کرد. بر این اساس، سامسونگ قطعاً امسال قادر به انجام این کار خواهد بود.

سامسونگ مدتی است که روی پیاده سازی اندروید 13 و One UI 5.0 کار می کند. اکنون لیستی از گوشی های هوشمندی که این به روز رسانی را در اواخر سال جاری دریافت خواهند کرد، ظاهر شده است. یک شگفتی واقعی نیز وجود دارد.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ همچنان بسیاری از به‌روزرسانی‌های اندروید 13 را در سال 2022 توزیع خواهد کرد

هنوز همه چیز روی سنگ تنظیم نشده است. SamMobile فرض می‌کند که حتی ممکن است گوشی‌های هوشمند دیگری نیز وجود داشته باشند که امسال به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت کنند. سامسونگ سیاست به‌روزرسانی خود را در سال‌های اخیر بسیار بهبود بخشیده و تسریع کرده است. بر این اساس، سامسونگ نمی خواهد چیزی را که نمی تواند در اسرع وقت منتشر کند، متوقف کند. در عین حال، سامسونگ باید اطمینان حاصل کند که با به‌روزرسانی اندروید 13، گوشی‌های هوشمند بدتر یا کندتر نمی‌شوند. زمانی که به روز رسانی نهایی منتشر شد به شما اطلاع خواهیم داد.