ما حتی نمی توانیم این گوشی شیائومی را بخریم:

سازندگان گوشی های هوشمند مانند سامسونگ و شیائومی با رقابت بیشتر و بیشتری از سوی سازندگان چینی گوشی های هوشمند روبرو هستند که می توانند حتی قیمت های ارزان تری ارائه دهند و در نتیجه سهم بازار را به دست می آورند.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ و شیائومی نمی توانند در هند رقابت کنند

پس از چین، هند دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان است. گوشی‌های اندرویدی بسیار ارزان در آنجا محبوبیت خاصی دارند و این یک بازار رو به رشد است زیرا بسیاری از مردم هنوز گوشی هوشمند ندارند. همه تولیدکنندگان تلفن همراه می خواهند سهم بازار را در آنجا به دست آورند. شیائومی موفق به انجام این کار شده است و در وهله اول می توان آن را در آنجا یافت. با این حال، در مقایسه با سه ماهه مشابه سال گذشته، این شرکت 28.2 درصد از سهم بازار خود را از دست داده و تنها در صدر قرار دارد. از سوی دیگر، Realme گوشی هوشمند مورد علاقه جدید در آنجا است:

Realme دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند در جهان را فتح کرد. (منبع تصویر: IDC)

Xiaomi 12S Ultra: گوشی هوشمند لایکا

سازندگان چینی گوشی های هوشمند با مشکل مواجه هستند

به ویژه ریلمی، و همچنین ویوو، آنچه را که شیائومی از نظر سهام از دست داده است، تصاحب کرده اند. سامسونگ به رتبه چهارم سقوط کرد. Oppo در رده پنجم قرار گرفت. Realme می تواند در اوایل سه ماهه آینده در صدر باشد، اگر رشد ادامه یابد. اما اینکه چرا شیائومی تا این حد بد سقوط کرد را نمی توان به طور کامل درک کرد. از این گذشته، این شرکت چینی گوشی های هوشمند اندرویدی ارزان قیمت را نیز عرضه می کند. شاید Realme در نهایت پیشنهاد بهتری داشته باشد.

آیا نمی خواهید اخبار بیشتری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.