این گوشی های هوشمند به زودی از بین خواهند رفت

Samsung Galaxy S23: Galaxy Unpacked – آیا برای عکس های شبانه خیره کننده آماده هستید؟

سامسونگ همچنین می خواهد در کلاس A صرفه جویی کند

گفته می شود گلکسی اس 23 پلاس که در تاریخ 1 فوریه با گلکسی اس 23 و اس 23 اولترا به طور رسمی معرفی می شود، آخرین مدل پلاس در نوع خود است. طبق آخرین اطلاعات، گفته می شود سامسونگ تصمیم گرفته است که مدل پلاس را برای نسل بعدی گلکسی اس 24 کنار بگذارد. به گفته TheElec، هیچ تلفن همراهی بین گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 اولترا در حال توسعه نیست. از این رو نتیجه می شود که گلکسی اس 24 پلاس وجود ندارد.

اولین تیزر برای سامسونگ گلکسی اس 23 در اینجا است:

یکی از دلایل توقف تولید گلکسی اس 24 پلاس می تواند آمار فروش ضعیف باشد. بر این اساس، تنها 17 درصد گلکسی اس 22 پلاس را انتخاب کردند داشتن. در مقایسه، اینها هستند مدل معمولی با 38 درصد و مدل اولترا با 45 درصد محبوبیت قابل توجهی بیشتری دارد. بنابراین کاملا منطقی است که سامسونگ از مدل پلاس جدا شود و دیگر گلکسی اس 24 پلاس را پس از گلکسی اس 23 پلاس عرضه نکند. البته تاکنون این موضوع به طور رسمی تایید نشده است.

در عوض، سامسونگ احتمالاً می خواهد یک گلکسی S23/24 FE را دوباره در سال 2024 عرضه کند که قیمت آن کمتر از گلکسی S24 است. اسمارت‌فون محبوب FE که دیگر به‌عنوان تغییری در گلکسی S22 ارائه نمی‌شد، باید ورود به کلاس S را آسان‌تر کند.

در حالی که بسیاری مشتاقانه منتظر عرضه گلکسی S23، S23 Plus و S23 Ultra هستند، شایعه جدیدی در مورد جانشینان منتشر شده است. ظاهراً سامسونگ می خواهد با یکی از مدل ها خداحافظی کند ، بنابراین فقط دو گوشی کلاس S وجود دارد. اما حتی تعداد بیشتری از گوشی های هوشمند قرار است حذف شوند.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس باید تاریخ باشد

به گفته TheElec، سامسونگ با گلکسی اس 24 پلاس نه تنها می خواهد یک گوشی هوشمند برتر کمتر در کلاس S، بلکه در کلاس A نیز ارائه دهد. بر این اساس، سری A2x متوقف شده و تنها گوشی های هوشمند A1x، A3x و A5x عرضه خواهند شد. اخیراً اعلام شد که گلکسی A74 دیگر عرضه نخواهد شد. بنابراین سامسونگ می‌خواهد روی گوشی‌های هوشمندی تمرکز کند که فروش خوبی دارند. هر چیزی که کار نمی کند ممکن است از بین برود. سامسونگ مجموعه گوشی های هوشمند خود را ساده کرده و انتخاب مدل را برای مشتریان آسان تر می کند.



منبع