سامسونگ برنامه های بزرگی برای گلکسی اس 23 اولترا دارد:

گلکسی M54 به زودی معرفی خواهد شد. سری M زیر رادار پرواز می کند و اغلب در پشت سری A گم می شود. طبق آخرین اطلاعات، گلکسی M54 باید یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد، اما ضد آب نیست. حسگر اثر انگشت نیز در نمایشگر نیست، بلکه در کنار آن قرار دارد. برای آن او می توانست قیمت پایین تر در مقایسه با گلکسی A54. با رنگ جدید، این مدل قطعا یک مزیت دارد. حال فقط باید منتظر معرفی رسمی گوشی های میان رده جدید سامسونگ باشیم.

بنابراین گلکسی M54 نه تنها این کار را انجام می دهد طراحی سری Galaxy S23 با دوربین های تکی در پشت، اما از نظر رنگ نیز به وضوح متمایز است. با گلکسی M53، سامسونگ همچنان به رنگ‌های خاموش و محدودیت‌های زیادی متکی است. نسخه جدید برای افرادی که خواهان طراحی بسیار چشم نوازتر هستند بسیار جذاب تر خواهد بود.

چند سال پیش، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از یک گرادیان رنگ در پشت استفاده کردند. شما مجبور نیستید در مورد رنگ تصمیم بگیرید، اما می‌توانید از میان طرح‌های مرسوم، که علاوه بر آن با یک گرادیان رنگ صحنه‌سازی شده‌اند، انتخاب کنید. هواوی در این زمینه پیشتاز بود. از نظر فناوری رنگ، در سال های اخیر تغییر چندانی نکرده است. انتخاب در واقع خسته کننده است. سامسونگ می تواند با گلکسی M54 آن را تغییر دهد. باید نسخه ای با a ظاهر شود شیب زیبا مجهز شده است:

سامسونگ گلکسی M54 5G در نسخه گرادینت ظاهر خواهد شد. (منبع تصویر: MySmartPrice)
Samsung Galaxy S23: Galaxy Unpacked – برای جزئیات با فاکتور WOW آماده شوید

سامسونگ گلکسی M54 به زودی عرضه می شود