این کنسول مورد علاقه آلمانی ها است

این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای یکی بود پلی استیشن در آلمان همیشه بسیار محبوب تر از ایکس باکس بوده است. بنابراین کاملاً ممکن است که بسیاری از بازیکنانی که به یک کنسول نسل بعدی علاقه مند هستند توسط گلوگاه PS5 کند شده باشند و بنابراین تا به امروز با ارتقای خود رفتار نکرده باشند، زیرا سری Xbox جایگزین معتبری برای آنها نیست.

با این حال، نینتندو سوییچ رایج‌ترین کنسولی نیست که در اتاق‌های نشیمن آلمانی یافت می‌شود، بلکه کنسولی است که اکنون بیش از 9 سال از عمر آن می‌گذرد: پلی استیشن 4. بر اساس نظرسنجی اخیر Statista، 53 درصد از پاسخ دهندگان کنسول قدیمی سونی بودند در خانه بایست تنها 37 درصد از خانواده ها دارای نینتندو سوییچ هستند، در حالی که 25 درصد از گیمرها Wii یا Wii U دارند. PS5 باید با 23 درصد رضایت داشته باشد. اما باز هم بهتر از نتیجه سری Xbox: ظاهراً در خانواده های آلمانی آنقدر نادر است که حتی در نمودار آماری هم قرار نگیرد.

نظرسنجی Statista: آلمانی ها کدام کنسول را در خانه دارند؟ (منبع تصویر: Statista)

ما فرض می کنیم که نسبت کنسول های جدید در اتاق های نشیمن آلمانی قطعا در سال های آینده به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

دوست ندارید یا پول کنسول را ندارید؟ مشکلی نیست! اگر از قبل یک رایانه شخصی بازی دارید، اکنون می توانید بسیاری از بازی های پلی استیشن را روی رایانه بازی کنید:

PS5 و Xbox Series بیش از دو سال است که در بازار هستند. زمان کافی برای تغییر به نسل جدید کنسول ها است، درست است؟ نظرسنجی فعلی Statista نشان می‌دهد که PS5 یا Xbox Series هنوز رایج‌ترین در اتاق‌های نشیمن آلمانی نیستند. کنسول آخرین نسل در جایگاه اول چنگ محکمی دارد.

پلی استیشن 5

PS4 بر نسل جدید کنسول ها در آلمان برتری دارد

علاوه بر این، افزایش قیمت انرژی و گاز و همچنین تورم قوی مانع بزرگی بر ولگردی خرید بسیاری از بازیکنان می شود. پس از همه، کنسول ها هنوز هم یک کالای لوکس هستند.

کدام کنسول در حال حاضر برتری دارد: Xbox یا PS5؟ این چیزی است که ما می خواستیم از شما بدانیم – و اینها پاسخ های شما هستند:

باندل PS5 را با Horizon Forbidden West در آمازون بخرید

چرا PS5 و Xbox Series خیلی عقب هستند؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

گلوگاه کنسول بالاخره به نظر می رسد تاریخ است. کنسول های جدید Xbox چندین ماه است که بدون هیچ مشکلی در فروشگاه ها در دسترس هستند و موجودی PS5 نیز به آرامی در حال افزایش است. و نینتندو سوییچ؟ جدا از بحران کرونا و تنگنای کوتاه در شروع مدل OLED، خریداران بالقوه نیز تقریباً به طور مداوم به کنسول دستی مراجعه می کردند.