این کماندار بزرگ لگو را نباید در هیچ مجموعه ای از دست داد

لگو با “بازیگر توانا” مجموعه ای جدید متشکل از 2087 قطعه را معرفی کرد. کیت گسترده به ارتفاع 31 سانتی متر با عرض 42 سانتی متر و عمق 28 سانتی متر می رسد. علاوه بر شخصیت Bowser، یک سکو برای پادشاه Koopa و دو برج در سمت چپ و راست شخصیت شرور وجود دارد.

کیت می تواند باشد به مجموعه های دیگر سوپر ماریو متصل شوید. یک سنگ POW مناسب و یک سنگ کاربردی دیگر برای این منظور موجود است. بنابراین Bowser می تواند با ماریو، لوئیجی یا هلو دوئل کند. برخلاف Lego Bowser Fortress از قبل موجود، مجموعه جدید بیشتر برای بزرگسالان طراحی شده است.

Bowser به عنوان یک مجموعه لگو جدید ظاهر می شود. پس از اینکه قلعه او در حال حاضر به عنوان یک کیت در دسترس است، پادشاه Koopas به زودی به عنوان یک مجموعه در دسترس خواهد بود. این فیگور 31 سانتی متر قد دارد و سر متحرک دارد. Lego Bowser مطمئناً یک معامله نیست.

لگو

لگو: مجموعه جدید Bowser معرفی شد

اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه Bowser در ویدیو:

به گفته لگو، Bowser می تواند شلیک به یک گلوله آتشین، اما در مورد جزئیات عملکرد بی صدا است. آنچه مسلم است این است که دو برج جانبی Bowser را می توان کوبید.

لگو می‌خواهد مجموعه جدید Bowser یک دستگاه افتخارآفرین باشد قیمت 269.99 یورو ارائه دادن. “The Mighty Bowser” را می‌توانید در وب‌سایت لگو پیدا کنید، اما فروش آن تا اول اکتبر 2022 آغاز نمی‌شود. در ضمن، تقریباً می‌توانید یک نینتندو سوییچ را با مبلغ مورد نیاز خریداری کنید (به آمازون مراجعه کنید).



منبع

به خصوص برای Bowser دارای لگو است موارد خاص معرفی شده است که تنها از این رقم به دست می آید. آنها را می توان در پشت Bowser پیدا کرد تا نشانه های امضا را بهتر تکرار کند. در زیر زره فیگور دکمه ای وجود دارد که به سر و گردن اجازه حرکت می دهد. بازوها و دست ها نیز متحرک هستند.

Lego: مجموعه جدید Bowser ارائه شد

لگو: مجموعه Bowser به قیمت 269.99 یورو