این پیام جعلی به سختی قابل تشخیص است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

به گفته DHL، مشکل خاص این کیس smishing فعلی این است: به کلاهبرداران پیام دهید که بسیار خوب انجام شده است. بنابراین، برخی از پیام‌ها در گوشی هوشمند افراد آسیب‌دیده وجود دارد در تاریخچه چت واقعی با DHL ظاهر شوید. اگرچه DHL یا DHL Paket به عنوان فرستنده پیامک نمایش داده می شود، پیام واقعاً از DHL نمی آید. پیامک جعلی می تواند مشکل ساز شود، به خصوص برای مشتریانی که اعلان های پیامک واقعی را فعال کرده اند یا در حال حاضر منتظر بسته هستند.

این روزها که پیامک DHL روی گوشی هوشمندشان می آید، مصرف کنندگان باید توجه زیادی داشته باشند. زیرا خدمات بسته بندی در مورد یک کلاهبرداری فیشینگ هشدار می دهد که همه چیز را دارد. اگر چنین اخبار جعلی را اغلب بتوان به سادگی به عنوان تلاش برای تقلب شناسایی کرد، با موج فعلی این امر واقعاً دشوار می شود.

مراقب پیامک های فیشینگ باشید: این جعلی DHL تقریباً کامل است

اگر هنوز شک دارید، ارزش آن را دارد که خودتان به صورت آنلاین تحقیق کنید. اگر بدون لینک برای استفاده از با وب سایت DHL تماس می گیرد و به عنوان مشتری ثبت نام کنید، همچنین تمام اطلاعات لازم در مورد محموله ها یا بسته هایی که در آنجا در انتظار شما هستند را دریافت خواهید کرد. به هر کسی که چشمان خود را برای موارد فعلی تلاش های کلاهبرداری از طریق فیشینگ نیز باز نگه دارد، زودتر هشدار داده می شود.

مشتریان DHL باید محتاط باشند. سرویس بسته در حال حاضر در مورد یکی هشدار می دهد پیام حیله‌ای که گفته می‌شود از طرف خود DHL آمده است. به هر حال، این چنین نیست. آدرس ها را می خواهد یا حاوی درخواستی برای به روز رسانی داده های خود در DHL است. مثل همیشه: لینک را دنبال نکنید در پیام اس ام اس موجود است و مهمتر از همه، هیچ برنامه ای را که از طریق چنین پیام هایی به شما پیشنهاد می شود نصب نکنید.

بنابراین حداقل در این مورد می‌توانید تشخیص دهید که فرستنده پیام در تلاش است شما را از بین ببرد یا شرکت واقعی پشت آن است. اساساً، برای محافظت از داده‌های خود، هرگز نباید پیوندهای پیام‌هایی را دنبال کنید که نمی‌توانید به‌صراحت آن‌ها را قابل اعتماد تشخیص دهید.

چشمان خود را باز نگه دارید: آنچه مصرف کنندگان باید از آن آگاه باشند

اما یک نکته وجود دارد: “اما ما شما را به عنوان یک اصل به چالش می کشیم هرگز به پرداخت‌ها یا تغییر (آدرس) داده‌ها از طریق پیامک پاسخ ندهید.” DHL در یک پست فیس بوک توضیح می دهد:

مارکو کراتزنبرگ

نکته خواندن