Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
این پشت پاس فرهنگ است - مجله تکنولوژی فودزیلا

این پشت پاس فرهنگ است

شورای فرهنگی آلمان از این ایده استقبال می‌کند، اما خواستار آن است که اجرای فنی و روش‌های خرید بزرگسالان با آن به سرعت تنظیم شود. در غیر این صورت تا سال 2023 دیگر چیزی وجود نخواهد داشت. بنابراین صنعت فرهنگ مشتریان و بازدیدکنندگان بالقوه زیادی را به دست می آورد. او در دوره کرونا به شدت ضربه خورده بود. در سال 2023 حدود 750000 نفر در آلمان به سن بلوغ می رسند. بنابراین بودجه فرهنگی برای پوشش هزینه‌های اضافی 100 میلیون یورو به 2.4 میلیارد یورو افزایش یافته است.

John Wick: Chapter 4 – Trailer German

جوان ترها نیز می توانند در آینده سود ببرند

شما می توانید این فیلم را در سال 2023 تماشا کنید:

دوران کرونا برای جوانان آسان نبود. محدودیت های شدید بسیاری را از انجام آنچه می خواستند باز داشته است. نوجوانان و جوانان بیشتر تحت تأثیر این موضوع قرار می گیرند و باید کمی تسکین داده شوند. دولت فدرال می خواهد پاس فرهنگی را معرفی کند که ارزش آن 200 یورو است.

Kulturpass: اگر در سال 2023 18 ساله شوید، 200 یورو

اگر در زمان مناسب 18 ساله شوید، می توانید سود زیادی کسب کنید. کلودیا راث، وزیر فرهنگ، و کریستین لیندنر، وزیر دارایی، می‌خواهند اگر در سال 2023 به سن بلوغ رسیدید، به شما مجوز فرهنگی بدهند. این یک پروژه آزمایشی است که در سال 2023 آغاز می شود و در سال های آینده ادامه خواهد یافت – حداقل این امید است. 200 یورو باید طبق برنامه ریزی فعلی از طریق یک برنامه مدیریت شود توانا بودن. می توانید از آن برای خرید بلیط موزه یا سینما استفاده کنید. متناوبا، کتاب ها یا سوابق و غیره (منبع: Tagesschau). شاید حتی اشتراک نتفلیکس هم امکان پذیر باشد. همه جزئیات هنوز مشخص نیست.

اگر پروژه آزمایشی موفقیت آمیز باشد، سازمان دهندگان می توانند تصور کنند که آن را به افراد جوان در روز تولدهای 15، 16 و 17 خود نیز تعمیم دهند. این مفهوم در حال حاضر در فرانسه فعال است. حتی 500 یورو هم هست و می توان پول را به صورت جداگانه خرج کرد. جالب است که ببینیم در آلمان چه اتفاقی می افتد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع