این همان چیزی است که تلفن همراه تاشو بعدی واقعاً شبیه است

نظر ما در مورد Samsung Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 در اینجا آمده است:

Samsung Galaxy Z Fold 4: ارائه در ماه آگوست؟

صفحه نمایش OLED داخلی Fold 4 باید روی یک باشد مورب 7.6 اینچ با گسترش، نمای بیرونی می تواند به 6.2 اینچ برسد. نرخ تازه سازی باید 120 هرتز باشد. اگر مقادیر صحیح باشند، اندازه نمایشگر نسبت به مدل قبلی تغییر نخواهد کرد.

Samsung Galaxy Z Fold 4 به این شکل است:

سامسونگ گلکسی زد فولد 4. (منبع تصویر: 91mobiles.com)

طبق تصویر، فولد 4 خواهد بود حداقل در سه رنگ ظاهر شود. برخلاف Flip 4، رنگ جدید سامسونگ به نام Bora Purple هنوز قابل مشاهده نیست. با این حال، می توان حدس زد که Fold 4 نیز در این رنگ ظاهر شود، درست مانند سایر پرچمداران سامسونگ.

بعد از اینکه نگاهی اجمالی به گوشی تاشو بعدی سامسونگ داشتیم، اکنون Galaxy Z Fold 4 در قالب یک تصویر رسمی ظاهر شد (منبع: 91mobiles.com). بسیاری از جزئیات جدید قابل خواندن نیستند، اما حداقل اکنون مشخص است که تغییرات عمده ای در طراحی ایجاد نخواهد شد. حداقل این چیزی است که نگاهی به جلو نشان می دهد.

پس از اولین تصاویر رسمی از گلکسی زد فلیپ 4، اکنون نوبت به گلکسی زد فولد 4 بزرگتر رسیده است. تصویری که قبلا منتشر شده بود، گوشی هوشمند تاشو را از جلو نشان می دهد و اطلاعاتی در مورد رنگ های بدنه ارائه می دهد. زمان زیادی تا نمایش نمی گذرد.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy Z Fold 4: اولین ظاهر واقعی ممکن است

روی پشت تلفن همراه انتظار می رود با سه لنز بیرون زده و یک فلاش LED که شبیه به Samsung Galaxy S22 Ultra است. همچنین گمانه زنی هایی در مورد ارتقاء دوربین زیر نمایشگر وجود دارد.

سامسونگ می تواند گلکسی زد فولد 4 را همراه با گلکسی زد فلیپ 4 در 10 آگوست معرفی کند. در این روز، سازنده به یک رویداد بدون بسته دعوت کرد که در آن گلکسی واچ 5 نیز می توانست نمایش داده شود. از 26 آگوست، گوشی های هوشمند و ساعت هوشمند می توانند فروخته شوند.



منبع