Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
این همان چیزی است که تلفن همراه ارزان سامسونگ به نظر می رسد - مجله تکنولوژی فودزیلا

این همان چیزی است که تلفن همراه ارزان سامسونگ به نظر می رسد

گالری عکس را شروع کنید(11 تصویر)

اگر هیچ چیز در چرخه انتشار سامسونگ تغییر نمی کند، پس همینطور است در مارس 2023 با گلکسی A34 انتظار می رود. این گوشی می تواند در کنار گلکسی A54 عرضه شود. از سوی دیگر، انتظار می‌رود گلکسی A14 اواخر سال جاری میلادی معرفی شود.


منبع اطلاعات بیشتر در مورد نسل A فعلی سامسونگ در ویدیو:

این واقعیت که هنوز یک گوشی هوشمند برتر نیست، در میان چیزهای دیگر، توسط این نشان داده شده است بریدگی به وضوح قابل مشاهده است با دوربین سلفی نسبت نمایش به خانه نیز نباید زیاد باشد.

10 برتر: این گوشی های هوشمند در حال حاضر بسیار محبوب شما هستند

سامسونگ گلکسی A34 احتمالاً شبیه این است:

سامسونگ گلکسی A34 تخت است. (منبع تصویر: Giznext)

سه گوشی جدید سری A از سامسونگ به زودی انتظار می رود. اکنون اولین تصاویر رندر گلکسی A34 منتشر شده است که برای اولین بار می توان این گوشی تلفن همراه میان رده را روی آن مشاهده کرد. بر این اساس، زمانی که صحبت از طراحی مسطح به میان می‌آید، سازنده تا حدودی خود را به سمت گلکسی S22 سوق می‌دهد. در حال حاضر چند جزئیات در مورد تجهیزات شناخته شده است.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy A34 در تصاویر رندر دیده می شود

برخی از جزئیات در مورد ویژگی های تلفن همراه در حال حاضر شناخته شده است. بر این اساس، گلکسی A34 باید یک صفحه نمایش AMOLED داشته باشد که بر اساس a قطر 6.5 اینچ می آید. گلکسی A33 کمی کوچکتر و 6.4 اینچ است. تفاوت با مدل قبلی را می توان به وضوح در پشت آن مشاهده کرد. سامسونگ احتمالاً به جای چهار دوربین، فقط سه دوربین را انتخاب کرده است. قبلاً نشانه هایی وجود داشت که سازنده بدون سنسور عمق در تلفن های همراه میان رده آینده کار می کند.

Samsung Galaxy A53 5G و A33 5G: برجسته ارائه شده است

Samsung Galaxy A34: ارائه در مارس 2023؟

آ جک هدفون کلاسیک باید با گلکسی A34 بازگردد، اگرچه دیگر در گلکسی A33 یافت نشد (منبع: Giznext). شارژ گوشی از طریق USB-C انجام می شود. هنوز مشخص نیست که آیا اسلات microSD وجود خواهد داشت یا خیر.

هنوز عکس واقعی وجود ندارد، اما حداقل تصاویر رندر برای سامسونگ گلکسی A34 ظاهر شده است. این نشان می دهد که سازنده تلفن های همراه 5G مقرون به صرفه را برای سری A نیز ارائه می دهد برخی از استعدادهای شاخص نگران خواهد شد. گلکسی A34 با صفحه نمایش تخت و پشت صاف، کمی یادآور گلکسی S22 گران قیمت است.