سونی رسما بازی Spider-Man 2 را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. بازی باید به وضوح بر روی قسمت اول ساخته شود و دوتایی پیتر پارکر و مایلز مورالس را ارائه دهد. با این حال، انتظار نمی رود که این بازی تا پاییز 2023 منتشر شود.

پلی استیشن 5

بازی Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5 معرفی شد

سونی پیش نمایشی از برترین های پلی استیشن در سال 2023 ارائه کرده است. در خط مقدم است Marvel’s Spider-Man 2 توسط Insomniac Games. مدتی طول می کشد تا دنباله این فیلم بلاک باستر اکران شود. اما حداقل اکنون برای اولین بار یک برنامه رسمی وجود دارد: با توجه به وضعیت فعلی، بازی برای پلی استیشن 5 باید در پاییز 2023 عرضه شود. تاریخ مشخصی در این اطلاعیه ذکر نشده است.

از قبل مسلم است که هم پیتر پارکر و هم مایلز مورالس از نسخه قبلی یا اسپین آف آن بازخواهد گشت. سونی فاش نکرده است که چه برنامه دیگری دارد. به گفته بیل روزمان، نایب رئیس بخش خلاقیت در Marvel Games، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم «هر چیزی که در مورد بازی اول و Spider-Man: Miles Morales دوست دارید» و همچنین «بیشتر» (منبع: پلی‌استیشن بلاگ).

قبلاً فاش شده بود که دو نفر مرد عنکبوتی باید همزمان با چندین شرور مقابله کنند. از جمله ونوم. بسیاری از شخصیت های شناخته شده دیگر از دو بازی قبلی نیز احتمالا ظاهر خواهند شد. با این حال، همانطور که شایعات می گویند، ما هنوز نمی دانیم که آیا واقعاً حالت Co-op وجود خواهد داشت یا خیر.

تریلر اولین برداشت از Spider-Man 2 را ارائه می دهد:

Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5

بازی Insomniac: Marvel’s Wolverine برنامه ریزی شده است

Insomniac Games علاوه بر Spider-Man 2 روی عنوان دیگری نیز کار می کند. قرار است این فیلم Marvel’s Wolverine باشد، اگرچه در اینجا کمتر از مرد عنکبوتی 2 شناخته شده است. تیزر تریلر که در ماه سپتامبر منتشر شد نیز قادر به پاسخگویی به هیچ سوالی نبود. بازی باید در مرحله اولیه توسعه هستند.