این نماد را از دست ندهید

نسخه:2.22.24.78

هنوز مشخص نیست که واتس اپ چه زمانی به طور رسمی عملکرد نگه داشتن از جمله برچسب زدن را راه اندازی می کند. این ویژگی در حال حاضر در مرحله آزمایشی است (منبع: WABetainfo)

بهترین جایگزین WhatsApp از نظر Stiftung Warentest

خوب ما باید اینجا چی کار کنیم؟ این گونه است که کاربران واتس اپ می توانند به زودی واکنش نشان دهند. زیرا این پیام رسان محبوب در حال حاضر در حال آزمایش عملکرد جدیدی است که با یک نماد کوچک در کنار پیام ها مشخص شده است. اما اگر نماد را دیدید، باید مراقب باشید.

واتس اپ در حال آزمایش پرچم برای پیام هایی است که نگه داشته می شوند

برای کاربران واتس اپ این به این معنی است: توجه کنید و خوب نگاه کنید! زیرا در آینده دیگر تکیه بر حذف خودکار کافی نخواهد بود. با این ویژگی، شخص مقابل می تواند محتوای حساس را برای همیشه نگه دارید.

پس از همه، همه شرکت کنندگان در چت می توانند برای هر پیام ارسالی، عملکرد حفظ را روشن و خاموش کنند. بنابراین اگر متوجه شدید که یک پیام برخلاف میل شما “نگهداری” شده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیام ضربه بزنید و عملکرد را غیرفعال کنید.

با وجود موفقیت، توسعه دهندگان واتس اپ بیکار نیستند. پیام رسان نوآوری ها را در فواصل زمانی منظم دریافت می کند. یکی از آنها اکنون در نسخه بتا برای تلفن های هوشمند اندروید (2.23.1.24) کشف شده است: آیکون های کوچک، یادآور نمادهای نشانک از مرورگرهایی مانند Google Chrome است. آنها در آینده هستند کنار زمان در حباب متن دیده می شود (تصویر زیر را ببینید).

پرچم‌های پیام‌های نگه‌داشته‌شده در واتس‌اپ به این شکل خواهد بود. (منبع تصویر: WABetainfo)

مجوز:نرم افزار رایگان

با وجود عملکردهای زیادی که اخیراً به واتس اپ راه پیدا کرده است، این پیام رسان بی رقیب نیست – برعکس. از نظر امکانات و امنیت، بسیاری از رقبا (ویدئوی بالا) در حد و یا حتی جلوتر از WhatsApp هستند. Stiftung Warentest بهترین جایگزین WhatsApp را می شناسد.



منبع