این نقطه را از دست ندهید

این اسپات اخیراً در تلویزیون رایگان در آلمان اجرا می شود و به لطف تغییر دیدگاه سرگرم کننده است، اما خودتان ببینید (متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم نسخه آلمانی آن را پیدا کنیم، بنابراین نسخه اصلی انگلیسی آن است):

باد مخالف؟ آب نبات سازان باید خلاق باشند

صنعت تبلیغات برای الهام بخشیدن به مشتریان همیشه باید ایده های جدیدی ارائه دهد. چه محصولات جدید و چه دادن رنگ تازه به محصولات قدیمی – گاهی اوقات جواهرات واقعی وجود دارد که مشتریان برای مدت طولانی آنها را به یاد خواهند آورد. برای من، یک کلیپ آب نبات یکی از آنهاست که اخیراً در تلویزیون رایگان پخش شده است – اگرچه من به خصوص Twix را دوست ندارم.

همچنین جای تعجب نیست که تولید کنندگان غذاهای محبوب به طور خاص به نظر می رسند به کمپین های تبلیغاتی موفق اهمیت زیادی می دهد محل. از این گذشته، تقریباً هر مشتری در واقع واضح است: اگر آن را بخورم واقعاً برای من خوب نیست – حداقل از نظر سلامتی. از آنجایی که خریداران ضرری ندارند تداعی های مثبت به محصول متصل شود.

هر سال، Super Bowl فقط یکی از مهم ترین رویدادهای ورزش برای طرفداران ورزش در سراسر جهان نیست. صنعت تبلیغات همچنین به هیچ رویداد دیگری به اندازه مسابقات قهرمانی فوتبال آمریکا نگاه نمی کند. زیرا احتمالاً گران ترین فضای تبلیغاتی در آنجا فروخته می شود. به عنوان مثال، در سال 1984، اپل با معرفی افسانه ای اولین مکینتاش، جایگاهی دائمی در تالار مشاهیر تبلیغاتی به دست آورد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

نظری از فلیکس گرابر

Twix stroke of Genius: حتما این خرس ها را دیده اید

به هر حال: تبلیغات آنقدرها هم که برای بینندگان آلمانی به نظر می رسد جدید نیست. نقطه ای به نام “TWIX Camping” اولین نمایش بین المللی خود را در سال 2022 جشن گرفت – و عملکرد بدی نداشت. هر دو شیرهای کن، مهم ترین و شناخته شده ترین رویداد بین المللی در صنعت تبلیغات، برای یکی کافی بود شیر نقره ای 2022.

این نقطه برای آن کافی نخواهد بود، به خصوص که سال گذشته نمایش داده شد. اما در آلمان فقط برای مدت کوتاهی به نمایش گذاشته شده است – و برای من قبلاً این کار را کرده است آنچه برای تبدیل شدن به بهترین تبلیغات 2023 لازم است. ما در مورد کمپین کمپینگ Twix.

فرقی نمی‌کند بار کودکان با جفت میله‌های نمادین و شیشه‌های مات، ماجراهای اغلب آشفته دو M&M یا خرس‌های طلایی باشد که غذاخورها را به کودکان تبدیل می‌کند – شرکت‌های پشت قنادی و آژانس‌های خلاق آن‌ها به این موضوع ادامه می‌دهند. نقاط و شخصیت هایی که می چسبند. برای من، خرس های Twix در شکار کمپر قطعاً متعلق به این مجموعه هستند.