مارول و ایکس باکس سری ایکس ممکن است در نگاه اول با هم نباشند، اما برای جشن گرفتن اکران سینمایی «ثور: عشق و تندر»، مایکروسافت Thor’s Hammer را از کنسول خارج کرده است – و بنابراین به یک چشم نواز واقعی تبدیل شده است. پول در اینجا لازم نیست، فقط شانس.

Xbox Series X

در حال حاضر در نسخه های باب اسفنجی، هالو و لاک پشت ها موجود است، اما Xbox Series X به عنوان Thor’s Hammer چیزی است که طرفداران واقعی مارول به آن نیاز دارند.

Xbox Series X: Shape برای این پروژه عالی است

جدیدترین فیلم مارول Thor: Love and Thunder در حال حاضر در سینماها نمایش داده می شود. مایکروسافت از این فرصت استفاده کرد تا این کنسول ساده را به یک گنج واقعی تبدیل کند. به عنوان چکش ثور، به رنگ نقره ای مایل به خاکستری درآمده و نشان فیلم را دارد. جزئیات دوست داشتنی مانند ترک ها و الگوهای ثبت شده کنسول را به یک کالای کلکسیونی زیبا تبدیل کنید، اما تنها دسته ای که به پهلو متصل است، کنسول را احتمالاً معروف ترین چکش جهان می کند.

با این حال، یک خبر بد وجود دارد، زیرا شما نمی توانید قطعه خوب را بخرید. مایکروسافت کنسول را تقدیم می کند به عنوان بخشی از رقابت برای اکران فیلم در سینما. هر کسی که حداقل 18 سال دارد و در کشوری زندگی می کند که Xbox Series X به طور رسمی فروخته می شود، می تواند شرکت کند – بنابراین هیچ چیز در این کشور مانع شما نمی شود.

کنسول‌های Discless به بازی‌های دیسکی می‌آیند؟ طرح مایکروسافت:

عشق و تندر: فیلم جدید مارول چه زمانی اکران می شود؟

کریس همسورث دوباره نقش خود را در نقش ثور خدای اسکاندیناوی ایفا می کند. پس از از دست دادن سرزمین خود در Thor 3: Day of Decision و سپس مبارزه با تانوس با موفقیت، یک آسگارد جدید در نروژ ظهور کرد.

در جدیدترین فیلم مارول، ثور با عشق سابقش جین فاستر (ناتالی پورتمن) ملاقات می کند که در کمال تعجب می تواند خودش چکش را به دست بگیرد.

این تولید در ابتدا قرار بود در پاییز 2021 در سینماها نمایش داده شود. با این حال، به دلیل همه گیری، شروع به تعویق افتاد 6 جولای 2022 منتقل شود.