این موضوع با توجه به حقوق مسافر، حمایت از مصرف کننده و کار کوتاه مدت تغییر کرده است

نسخه معرفی شده در ارتباط با همه گیری کرونا در پایان ماه ژوئن اجرا می شود مقررات ویژه برای کار کوتاه مدت بیرون از. پس از آن، مانند گذشته، تنها در صورتی امکان ثبت کار کوتاه مدت وجود دارد که حداقل یک سوم نیروی کار تحت تأثیر بیکاری قرار گیرند. با ضوابط خاص 10 درصد کافی بود (منبع: آژانس کاریابی).

حتی بدون مجوز فرهنگی: این نکات برجسته فیلم در نتفلیکس موجود است.

فرصت های بیشتر برای انجمن های مصرف کننده

از این پس، مصرف کنندگان و کارمندان در آلمان باید برای چند نوآوری آماده باشند. برخی از آنها مثبت هستند، برخی دیگر نسبتا منفی. مسافران قطار از قانون جدید اتحادیه اروپا در مورد بازپرداخت برای تاخیرها خوششان نمی آید.

همچنین نویسندگان از ژوئن محافظت بهتری خواهند داشت. در 7 ژوئن، بند جدید 32d قانون حق چاپ در آلمان لازم الاجرا خواهد شد. از آن زمان به بعد، افرادی که محتوای دارای حق چاپ را مجدداً توزیع می کنند، موظفند هر ساله اطلاعاتی در مورد استفاده دقیق از اثر خود به نویسنده ارائه دهند (منبع: Härting Rechtsanwälte). هدف جدید ارائه اطلاعات، ایجاد شفافیت بیشتر است.

شاخه های Galeria Karstadt Kaufhof در حال ناپدید شدن هستند

نتفلیکس نیز این کار را آغاز کرده است اقدامی علیه اشتراک گذاری رمزهای عبور در آلمان و اتریش انجام دهد (منبع: heise online). مشتریان از طریق ایمیل از تغییر مطلع خواهند شد. شما این فرصت را دارید که یک عضو اضافی را با 5 یورو در ماه رزرو کنید. تعداد اعضای اضافی ممکن به سطح اشتراک انتخاب شده بستگی دارد.

از 25 ژوئن، حمایت از مصرف کننده در اتحادیه اروپا تقویت شد. به انجمن های مصرف کننده اختیارات جدیدی برای اجرای اقدامات نمایندگی در سراسر اتحادیه اروپا داده خواهد شد. با این شکل جدید از دعوای دسته جمعی، انجمن ها می توانند مستقیماً برای خسارت یا ادعای بازپرداخت شکایت کنند. مصرف کنندگان دیگر مجبور نیستند به دادگاه مراجعه کنند (منبع: Bundestag).

با این حال، قوانین موجود در مورد طول مدت تاخیر تغییر نخواهد کرد. با ادعایی باقی می ماند 25 درصد کرایه در صورتی که تاخیر بیش از 60 دقیقه باشد. اگر سفر 120 دقیقه بیشتر طول بکشد، 50 درصد پس می گیرید.

مقررات ویژه کار کوتاه مدت منقضی می شود

Baukindergeld قبلاً لغو شده برای خانواده هایی که می خواهند خانه بخرند یا بسازند با یک برنامه بودجه جدید جایگزین شده است. با این حال، این یک یارانه KfW است که همه از آن سود نخواهند برد. میزان یارانه بستگی به درآمد سالانه دارد. مبلغ وام تا سقف 240000 یورو امکان پذیر است (منبع: KfW).

اکنون در ماه ژوئن، مصرف کنندگان با تعدادی نوآوری مواجه شده اند: بازپرداخت برای تاخیر قطار پیچیده تر است، مقررات ویژه کار کوتاه مدت در حال منقضی شدن است و یک برنامه حمایتی جدید جایگزین کمک هزینه کودک می شود. جدا از آن، چیزهای بیشتری تغییر کرده است.

در ژوئن برای مصرف کنندگان تغییر کرد

در اواسط ژوئن کارت فرهنگی برای 18 سال معرفی کرد. در طی دو سال، جوانان بودجه فرهنگی 200 یورویی دریافت خواهند کرد که می تواند در رویدادهای ثبت شده استفاده شود. برای مثال، کنسرت‌ها، نمایش‌های تئاتر و نمایش سینما (منبع: دولت فدرال) از جمله این موارد است.

نتفلیکس به اشتراک گذاری حساب کاربری را متوقف می کند

در جریان رسیدگی به ورشکستگی Galeria Karstadt Kaufhof، برخی از شعب در ژوئن 2023 تعطیل خواهند شد. در مجموع 19 شعبه قرار است در 30 ژوئن 2023 بسته شوند. مکان‌های آسیب‌دیده عبارتند از: Celle، Coburg، Cottbus، Duisburg-Düsseldorfer Strasse، Gelsenkirchen، Hagen، Hamburg-Harburg، Hamburg-Wandsbek، Leverkusen، ایستگاه قطار مونیخ، Neuss، Nurnberg-Königstrasse، Nurnberg-Langwasser، Offenbornbach Refernbach. , Saarbrücken, Siegen, Wiesbaden-Kirchgasse (منبع: Handelsblatt).



منبع

هدف از مقررات جدید حقوق مسافران استانداردسازی بازپرداخت در اتحادیه اروپا است. اما در آلمان، گاهی اوقات این به معنای یک گام به عقب است. شرکت های قطار از 7 ژوئن آزادی عمل بیشتری دارند. در صورت بروز بلایای طبیعی یا شرایط آب و هوایی شدید غیرعادی دیگر امکان بازپرداخت وجود ندارد. دویچه بان همچنین دیگر مجبور نیست تاخیرهای ناشی از مسافران، عملیات پلیس، خرابکاری یا تروریسم را بپردازد (منبع: MDR).