این قیمت در سال 2023 چقدر خواهد بود

حق بیمه قیمت فقط به مارک o2 محدود نمی شود. همچنین با برند تخفیف محبوب آبی، در آی یلدیز و ortel Telefónica اطلاع می دهد که قیمت ها به زودی در نتیجه افزایش می یابد. لبرا تحت تأثیر این موضوع قرار نمی گیرد. این شرکت می‌خواهد به طور جداگانه نحوه عملکرد برندهای شریک را به طور جداگانه بیان کند. به گفته هاس، دلیل این امر افزایش هزینه ها، به عنوان مثال برای گسترش شبکه یا برق است. مدیر توضیح می دهد: “بر خلاف گذشته، عملکرد بهتر با همان قیمت دیگر امکان پذیر نیست” (منبع: Handelsblatt).

در o2 گرانتر می شود: مارکوس هاس، رئیس Telefónica می خواهد قیمت تعرفه تلفن همراه را به شدت افزایش دهد. این افزایش قیمت سایر برندهای Telefónica را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد. حتی کسی که Vodafone یا Telekom را انتخاب کرده مطمئن نیست – و قیمت‌های گران به سرعت می‌آیند.

رئیس o2: در بهار 2023، قیمت ها افزایش خواهند یافت – و نه خیلی کم

به گفته سخنگوی Telekom، به گفته Handelsblatt، رهبر صنعت آلمان با قراردادهای بلندمدت تا سال 2024 در برابر قیمت بالای برق امنیت دارد. اما وضعیت برای همه ارائه دهندگان یکسان است: قیمت های پایدار بلندمدت برای مشتریان، هزینه های بالایی را برای شرکت ها برآورده می کند. نه Telekom و نه Vodafone به طور رسمی برنامه هایی را برای روزنامه تجاری تایید نکرده اند، اما نشانه ها به یک چیز اشاره می کنند: آنها برای مصرف کنندگان می آیند. زمان گران برای ارتباطات سیار هنوز.



منبع

افزایش قیمت در ابتدا فقط برای مشتریان جدید برنامه ریزی شده است. اگر قبلاً مشتری O2 هستید، در صورت تعدیل قیمت یکجانبه، از قبل یکی از آنها را طبق قانون دارید حق فسخ ویژه. بدون اطلاعیه، هیچ کس نمی تواند از افزایش قیمت ها شگفت زده شود.

هاس فقط نمی خواهد “نشانه گذاری های مسطح” را معرفی کند. در عوض، پیشنهادات فراگیر باید بهبود یابد. اولین قدم این است تمام تعرفه های o2 به طور خودکار به قدرتمندتر و سریعتر شبکه 5G قرار است ارتقا یابد. با این حال، این تنها به مشتریانی کمک می کند که گوشی هوشمندی با قابلیت 5G دارند. اگر نه، فقط گران تر می شود.

اقدام رئیس هاس Telefónica از جنبه دیگر نشانه بدی است، زیرا o2 و سایر برندهای شرکت را نباید تنها گذاشت. خودی های صنعت این انتظار را دارند همچنین در Vodafone و Telekom یا برندهای تلفن همراه آنها افزایش قیمت در انتظار

حتی اگر قیمت ها در حال حاضر افزایش نمی یابد، ارزش لغو قراردادهای تلفن همراه را دارد:

Telekom و Vodafone: افزایش قیمت فقط در حد زمان است

مارکوس هاس، رئیس Telefónica، تورم در حال ورود به بازار ارتباطات سیار آلمان است. قیمت پیشنهادات تلفن همراه همچنان در بهار 2023 به طور قابل توجهی گران تر است انجام دادن. ما در مورد آن صحبت می کنیم هزینه های اضافی تا 10 درصد. برای مشتریان O2 باید چند هفته دیگر یک بیداری گران از زمستان وجود داشته باشد.