این فیلم DC بسیار عالی است، مارول می تواند آن را به پایان برساند

“جوخه انتحار” خوشبختانه، آن را تنها بر اساس سلف خود ضعیف است و با مارگو رابی در نقش هارلی کویین، یکی از شخصیت های واقعا خوب «جوخه انتحار» را با خود می برد. بقیه بازیگران جدید هستند، اما همانطور که از عنوان مشخص است، حتی در آخرین فیلم لزوماً برای مدت طولانی روی پرده زنده نمی مانند. و این “قتل عام” واقعاً وحشیانه است، اما از طرف دیگر آنقدر خنده دار است که نمی توانید از شگفت زده شدن دست بردارید.

رتبه بندی در Rotten Tomatoes برای خود صحبت می کند: 90 درصد روی «گوجه‌سنج» در میان منتقدان حرفه ای، 82 درصد در بین بینندگان. از سوی دیگر، «جوخه انتحار» قدیمی‌تر، یک شکست کامل بود – 26 درصد در میان حرفه‌ای‌ها و 58 درصد نسبتاً ناچیز در بین بینندگان. خط آخر: جوخه انتحار هر چیزی است که جوخه انتحار دوست دارد باشد.

در نهایت، وارنر آنقدر در مورد جیمز گان مشتاق بود که او به همراه پیتر سافران (همچنین یکی از تهیه کنندگان «جوخه انتحار») اکنون اجازه دارند کل ثروت را در دی سی اداره کنند. ارگو: چه کسی آینده DCEU (DC Extended Universe) می خواهد همین الان ببیند، شما باید The Suicide Squad را تماشا کنید. و بنابراین مارول احتمالاً می تواند در آینده وسایل خود را جمع و جور کند، زیرا احتمالاً MCU هرگز اجازه نخواهد داشت تا این حد تازه و ناراحت کننده باشد. باید دید!



منبع

باعث می شود بیشتر بخواهید:

اطلاعات پیشینه بیشتر:

بنابراین آینده DCEU به این شکل است

مسئول همه اینها برجسته است جیمز گان. در این بین، سازندگان «نگهبانان کهکشان» از مارول اخراج شدند و سپس در دنیای گسترده DC (DCEU) پناه گرفتند. گان با The Suicide Squad شروع بسیار خوبی داشت. ادامه از سری DCEU “Peacemaker” که در آن جان سینا می‌تواند به عنوان ضدقهرمان همنام پس از “جوخه انتحار” ادامه دهد. متأسفانه این سریال در آمازون در دسترس نیست، حقوق انحصاری در آلمان در حال حاضر در اختیار RTL+ است.

بدون شک، مارول در سال‌های اخیر استاندارد جدیدی را برای اقتباس‌های کتاب‌های مصور با دنیای سینمایی خود تعیین کرده است. اما در آینده ناخوشایند خواهد بود و رقابت DC دوباره فرا خواهد رسید. اولین طعم فوق العاده جالب آن را اکنون می توانید در Amazon Prime Video مشاهده کنید.

The Suicide Squad – Trailer 2 English

از 4 ژانویه بالاخره می توانید از Amazon Prime Video استفاده کنید “جوخه انتحار” توجه. نباید با “جوخه انتحار” 2016 اشتباه شود. دنباله 2021 نه تنها به لطف “The” از یک مقاله در نام استفاده می کند، بلکه برخلاف پیش درآمد “جوخه انتحار” نیز یک مقاله صحیح است. فیلم کمیک خوب و مهمتر از همه تبدیل شدن (به Amazon Prime Video مراجعه کنید).

اکنون در Amazon Prime Video: The Suicide Squad vs. Marvel Bordom