این سیستم های خورشیدی کوچک واقعا ارزشش را دارند

مجموعه کامل نیروگاه بالکن 760 / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 760 واتی آماده برای اتصال مینی فتوولتائیک PV با

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2023/02/01 15:28

مجموعه کامل نیروگاه بالکن 760 / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 760 واتی آماده برای اتصال مینی فتوولتائیک PV با

اگر می خواهید نیروگاه بالکن بخرید، پس باید به قیمت آن توجه کنید. در حال حاضر ارزش خرید تا قیمت 700 یورو را دارد تا سیستم به سرعت هزینه های خود را پرداخت کند، در سال های آینده سود خوبی کسب کند و در هزینه های انرژی صرفه جویی کند. در واقع، قیمت ها در آمازون به محدوده رسیده است. اکنون تعدادی مجموعه کامل را خواهید یافت که سخت افزار جامد با قیمت 700 یورو یا کمتر پیشنهاد.

اولین نمونه برای 699 یورو (به آمازون نگاه کنید) ارزان ترین پیشنهاد نیست، اما شما یکی را دریافت می کنید تحویل سریع و رایگان و یک اینورتر که دارای یک برنامه است، بنابراین دیگر نیازی به سوکت WiFi اضافی ندارید. با این حال، دامنه نیروگاه های بالکن در آمازون هر روز در حال افزایش است و قیمت ها نیز متفاوت است، بنابراین می توانید به سادگی خودتان در آمازون به دنبال سیستم های خورشیدی کوچک بگردید (به اطراف آمازون نگاه کنید).

مجموعه کامل نیروگاه بالکن پیانتا 820 وات / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 410 واتی از برند JA Solar a change

به همین دلیل گزینه های مختلف نصب وجود دارد. به عنوان مثال برای کف (به آمازون مراجعه کنید) یا در واقع برای آویزان کردن در بالکن (به آمازون مراجعه کنید). در پشت بام سوله باغ من به سادگی از این براکت ها استفاده کردم (آنها را در آمازون بررسی کنید). بنابراین راه های زیادی برای اتصال نیروگاه بالکن وجود دارد. و فراموش نکنید که بررسی کنید که آیا یارانه ای برای نیروگاه های بالکن در منطقه شما وجود دارد یا خیر. سپس خرید ارزش بیشتری دارد.

اگر چنین مجموعه کاملی از یک سیستم خورشیدی کوچک خریداری کنید، ماژول های خورشیدی، اینورتر و کابل را دریافت خواهید کرد، اما معمولا هیچ کدام را ندارند. مواد بست. لازم نیست نیروگاه بالکن را نیز به بالکن وصل کنید. من مال خودم را در پاسیو دارم.

نیروگاه بالکن مجموعه 2 x 410 وات 820 W / 600 W بالکن فتوولتائیک سیستم خورشیدی آماده اتصال WIFI Smart

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/1/2023 ساعت 3:29 بعد از ظهر

این چیزی است که باید در مورد نیروگاه های بالکن بدانید:

چه چیز دیگری برای نیروگاه بالکن نیاز دارید

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2/1/2023 ساعت 3:26 بعد از ظهر

مجموعه کامل نیروگاه بالکن پیانتا 820 وات / 600 وات 2 ماژول خورشیدی 410 واتی از برند JA Solar a change

زیر من دارم چند پیشنهاد جذاب را انتخاب کرد، که من توصیه می کنم. شما ماژول های خورشیدی قدرتمند، یک اینورتر خوب با محافظت NA و اغلب یک برنامه، و همچنین تمام کابل های لازم برای اتصال به سوکت شوکو دریافت می کنید:

نیروگاه بالکن مجموعه 2 x 410 وات 820 W / 600 W بالکن فتوولتائیک سیستم خورشیدی آماده اتصال WIFI Smart

فروشندگان بیشتر و بیشتری نیروگاه های بالکن را ارائه می دهند. در آمازون هم اکنون می توانید مجموعه های کاملی را پیدا کنید که قیمت مناسبی دارند. در دسترس بودن خوب قطعات تضمین می کند که قیمت ها به شدت کاهش یافته است. ما به شما خواهیم گفت که کدام پیشنهادها واقعا ارزشش را دارند.

یک نیروگاه بالکن از آمازون بخرید