این سریال Stranger Things را شرمنده می کند

این سریال نه تنها از نظر کمیت، بلکه از نظر کیفیت نیز مورد استقبال قرار گرفته است: «چهارشنبه» در حال حاضر امتیاز رویایی 8.5 از 10 را در iMDB دارد. به عنوان مثال، لارس ویزبرود در Zeit Online می نویسد:

مجموعه چهارشنبه ها از 23 نوامبر 2022 همراه ما بوده است نتفلیکس در دسترس. چهارشنبه با بازی جنا اورتگا، مسیر خودش را در سریال پیدا می‌کند و از خانواده‌اش مستقل می‌شود. اما او در سریال فراموش نشده است. در اینجا، کاترین زتا جونز در نقش مورتیشیا و لوئیس گوزمن در نقش گومز قرار می گیرد. چهره های محبوبی مانند دست یخی را نیز نباید از دست داد. امتیاز: تیم برتون، اسطوره هالیوود، تهیه کننده این سریال بود و حتی چهار قسمت را خودش کارگردانی کرد.

چه چهارشنبه یک یک فصل دیگر دریافت شده هنوز کاملاً قطعی نیست. با این حال، با توجه به اعداد، تعجب آور نخواهد بود.

خانواده آدامز اولین بار در سپتامبر 1964 در تلویزیون ظاهر شد و ساخته کاریکاتوریست آمریکایی چارلز آدامز است. این یکی است نسخه طنز و غم انگیز ایده آل یک خانواده معمولی آمریکایی در گذشته آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که اقتباس‌های بی‌شماری وجود داشت – و حتی امروز هم برخی از آنها هنوز اضافه می‌شوند.

چهارشنبه – تریلر آلمانی

چهارشنبه: دقیقاً در مورد چیست؟

همانطور که قبلا ذکر شد، سریال بر روی دختر آدامز چهارشنبه تمرکز دارد. به عنوان یک دانش آموز در آکادمی عجیب و غریب Nevermore، او باید تلاش کند تا بر توانایی های روانی در حال رشد خود تسلط یابد. مجموعه ای مرموز از قتل ها، یک راز ماوراء طبیعی و روابط درهم پیچیده در مدرسه تصویر را کامل می کند.



منبع

حدود یک هفته پیش، برنامه نتفلیکس به مجموعه جدید کمدی ترسناک چهارشنبه گسترش یافت. این داستان در مورد دختر خانواده معروف آدامز است. ظاهراً این مورد به قدری علاقه مند است که سریال حتی Stranger Things را از سلطنت خلع می کند.

نتفلیکس

نتفلیکس: چهارشنبه رکورد جدیدی ثبت کرد

در تریلر می توانید برداشتی از این سریال برای خود داشته باشید:

به زودی ظاهر آن‌ها را خرید می‌کنید، رقص‌هایشان را در TikTok بازسازی می‌کنید و حال و هوای قاتل آن‌ها را احساس می‌کنید. دختران می خواهند در آینده مانند او باشند و پسرها نیز همینطور. چیز بزرگ بعدی: Powergoth برای قرن 21.

نتفلیکس به تازگی اولین آمار بازدید خود را منتشر کرده است. هنوز نمی توان آنها را به طور مستقل تأیید کرد، اما اگر بتوان آنها را باور کرد، چهارشنبه حدود هفته 21 تا 27 نوامبر فرا می رسد. 341.2 میلیون ساعت پخش این باعث می‌شود این سریال رکورددار جدید در میان سریال‌های انگلیسی زبان در سرویس استریم باشد و فصل چهارم Stranger Things را پشت سر بگذارد. این به 335.01 میلیون ساعت در هفته اول رسید (منبع: نتفلیکس).