این سریال معمایی موفق امروز به نتیجه ای شایسته می رسد

پس از چندین سال و پایان تقریباً زودهنگام سریال، بالاخره خواهیم فهمید که این سریال چه پایانی برای ما دارد.

نتفلیکس

++ توجه، از این پس اسپویلرهای فصل 1-3 “مانیفست” دنبال می شود! ++

طرفداران نتفلیکس این سریال ها را از دست ندهند:

جایگزین «مانیفست»: هواپیمای مسافربری «گمشده».

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

سفر در زمان چطور؟ آیا به گذشته برمی‌گردید یا ترجیح می‌دهید به آینده برگردید؟ مسافران پرواز در “مانیفست” به سختی انتخابی داشتند. آنها که به جای سفر واقعی در زمان گیر کرده اند، پس از سال ها غیبت باید با دنیای جدیدی کنار بیایند. پایانی که در انتظار آنهاست به شما نشان می دهد فصل 4 قسمت 2 “مانیفست” در حال انقضا است جمعه 2 ژوئن 2023 بالاخره اولین نمایش آن در نتفلیکس جشن می گیرد.

اول از همه، یک “متشکرم” بزرگ به نتفلیکس. غول استریم مدتی پیش «مانیفست» را از پایان خیلی زود آن نجات داد و فصل 4 را برای ما به ارمغان آورد، اولین فصل خود تولید سریال معمایی، در 4 نوامبر 2022. در 2 ژوئن 2023، قسمت های پایانی باید ادامه یابد و در نهایت به پایان برسد. به گفته سازنده سریال، طرح فصل 4، قسمت 2 یا “مانیفست” فصل 5 “مانیفست” چند ماه پس از پایان فصل 4 قسمت 1. از جمله، قسمت‌های جدید سریال معمایی محبوب به ما نشان می‌دهد که آیا مایکلا و جرد می‌توانند دوباره خودشان را جمع کنند و با وجود همه چیز خوشحال باشند یا خیر. در هر صورت انتظارات برای پایان «مانیفست» زیاد است. آیا می خواهید قبل از فینال بزرگ، دانش خط داستانی خود را تازه کنید؟ همکاران ما در kino.de مهم ترین چیزها را به صورت گذشته به شما نشان می دهند.

مسافران هواپیما در «مانیفست» مدت‌ها تصور می‌شد که مرده‌اند، زیرا هواپیما به معنای واقعی کلمه از روی زمین ناپدید شد. برخلاف «مانیفست»، قهرمان‌های «گمشده» در یک پیچ و تاب زمانی قرار نمی‌گیرند، بلکه در جزیره‌ای خاص قرار می‌گیرند که نه تنها اسرار بلکه خطرات زیادی را نیز در خود جای داده است. با این حال، این آنها را کمتر نمی کند گمشده. این سریال در مجموع شامل شش فصل است و با ویژگی رمز و راز قانع کننده اش، بیش از 110 جایزه و 390 نامزدی را به خود اختصاص داده است. می‌توانید «گمشده» را در میان چیزهای دیگر به‌عنوان گزینه خرید و اجاره در Prime Video و در Disney+ به صورت رایگان به عنوان اشتراک پیدا کنید.

آیا نمی توانید منتظر قسمت های جدید و پایانی Manifest باشید؟ تریلر در ویدیوی زیر به شما نشان می دهد که چه انتظاری دارید.

“مانیفست” فصل 4، قسمت 2 با نام “مانیفست” فصل 5

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر