این روز آینده را تعیین می کند

بنابراین هنوز مشخص نیست که بلیت 9 یورویی چه خواهد شد. اما یک تاریخ باید شفافیت بیشتری به همراه داشته باشد: در 19 آگوست، دولت های فدرال و ایالتی جلسه ای را برنامه ریزی کرده اند. در آنجا می خواهند دفعه بعد – و قبل از پایان دوره اعتبار اولیه (منبع: اشپیگل) درباره بلیط ارزان بحث کنند.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

بلیت 9 یورویی محبوب، اما بحث برانگیز است. اقدام موقت باید قرار است تا چند هفته دیگر در 31 آگوست منقضی شود. اما بعدش چی؟ به هر حال، بسیاری از طرف ها و دست اندرکاران در واقع می خواهند ادامه دهند. یا حداقل یک مقررات جانشین پیدا کنید که ممکن است گرانتر باشد، اما بتواند بسیاری از مزایای بلیط 9 یورویی را حفظ کند.

این که چگونه می تواند ادامه یابد و ادامه خواهد داشت، این چیزی است که اکنون در مورد آن است تصمیمی در اولین فرصت در 19 اوت دادن. اما هنوز گفته نشده که توافق حاصل شود.



منبع Ströer Media Brands GmbH

Stroer Media Brands GmbH

کریستین لیندنر وزیر دارایی اخیراً «نه» خود را به مسئله تأمین مالی تکرار کرده است: اگر قبلاً اعلام می کرد که این بلیط سه ماه اعتبار دارد، اکنون بلیت 9 یورویی را ناعادلانه می بیند. این فقط به نفع افرادی است که یک ایستگاه قطار در نزدیکی خود دارند. ایالت های فدرال قبلاً اعلام کرده بودند که حداقل می توانند بخشی از هزینه ها را متقبل شوند.

ایالت های فدرال برای اینکه بتوانند اصلاً جانشین خود را پیدا کنند، می خواهند در این نشست پول ببینند. آنها در مورد دولت فدرال بحث می کنند هیچ پیشنهادی را آغاز نکنید و سپس از تامین مالی خارج شوید میتوانست.

لیندنر با “نه” به جانشین باقی می ماند

حتی اگر احزاب دوباره در 19 آگوست با هم ملاقات کنند، اکنون است مطمئناً 1 سپتامبر فعلاً پایان آن خواهد بود. برای ادامه – این همان چیزی بود که اخیراً مدافع اصلی مصرف‌کننده آلمان خواستار شد – تصمیم باید تا الان گرفته می‌شد. بنابراین، چندین انجمن حمل و نقل خواستار عجله شده بودند.

بلیط 9 یورویی برای سه ماه طراحی شده است، بنابراین در پایان ماه اوت به پایان می رسد. اما درخواست ها برای جانشینی از جهات مختلف مطرح می شود. یک روز سرنوشت ساز از قبل تعیین شده است که چگونه بلیط ارزان برای حمل و نقل محلی و منطقه ای ادامه خواهد یافت – یا خیر.

بلیت 9 یورویی: نشست فدرال و ایالت در 19 اوت باید شفافیت ایجاد کند

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.

از قبل می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که موقعیت‌های مختلفی وجود خواهد داشت ایده‌ها و پیشنهادات به‌شدت تکثیر می‌شوند. مارکوس سودر، نخست وزیر باواریا، به نفع یک محصول مشابه، بلیط سالانه 365 یورویی صحبت کرد. از سوی دیگر، در نیدرزاکسن، ایده بلیط منطقه ای برای شمال به بازی گرفته می شود. نوردراین وستفالن نیز ایده خاص خود را دارد تا حتی پس از پایان بلیط 9 یورویی، خیال کاربران حمل و نقل عمومی را راحت کند.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.