این رنگ ها را می توان با تلفن همراه پرچمدار انتظار داشت

از آگوست 2022، ممنوعیت فروش تلفن های همراه سازنده چینی Oppo و برند OnePlus آن در آلمان وجود دارد. نوکیا پس از اینکه اوپو از پتنت های نوکیا در تلفن های همراه خود بدون توافق استفاده کرد، توانست در دادگاه پیروز شود. از طریق فروشگاه های رسمی آلمانی Oppo و OnePlus تلفن های همراه در دسترس نیست، اما در آمازون و سایر فروشگاه های آنلاین اینطور است.

این می تواند در سه ماهه اول سال 2023 باشد پرچمدار بعدی OnePlus صف پس از اینکه صحبت هایی در مورد وان پلاس 11 و نسخه پرو مطرح شد، شایعات اکنون تنها بر روی یک تلفن همراه متمرکز شده اند که احتمالاً با نام وان پلاس 11 عرضه خواهد شد.

OnePlus 10 Pro: تیزر برای گوشی هوشمند برتر جدید

طبق گفته Max Jambor از AllAboutSamsung، مشتریان می توانند یکی را انتخاب کنند مشکی مات و یک نسخه سبز براق گوشی هوشمند (منبع: مکس جامبور در توییتر). این تعجب بزرگی نیست، زیرا برخی از مدل های قبلی قبلاً در این رنگ ها ظاهر شده اند. طبق گفته Jambor، پشت گوشی همانطور که قبلاً گزارش شده بود از سرامیک ساخته نخواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که OnePlus 11 یا خیر اصلا در بازار آلمان ارائه می شود تبدیل می شود. Oppo به سادگی می تواند خود را از دردسر ممنوعیت فروش نجات دهد.





منبع

هنوز مشخص نیست که آیا نوار لغزنده هشدار شناخته شده در دسترس خواهد بود یا خیر. آخرین بار در OnePlus 10 Pro مشاهده شد، اما برای مثال در OnePlus 10T وجود نداشت.

وان پلاس: ممنوعیت فروش ادامه دارد

تیزر OnePlus 10 Pro:

طرفداران OnePlus احتمالاً می توانند منتظر یکی باشند ذخیره سازی UFS 4.0 منتظر OnePlus 11 باشید. این سرعت بسیار بالاتری نسبت به UFS 3.1 ارائه می دهد و همچنان با قدرت کمتر راضی است. پردازنده باید Snapdragon 8 Gen 2 جدید باشد.

انتظار می رود وان پلاس 11 در اوایل سال 2023 عرضه شود. پس از فاش شدن چند جزئیات در مورد تجهیزات، اکنون اطلاعاتی در مورد رنگ های گوشی هوشمند نیز در دسترس است. با این حال، برخی از سوالات بی پاسخ مانده است. هنوز مشخص نیست که آیا این تلفن همراه در آلمان به فروش می رسد یا خیر.

OnePlus: شرکتی که در پشت

OnePlus 11 در رنگ مشکی مات و سبز براق