این دو گوشی ابتدا آن را دریافت خواهند کرد

سونی مانند سایر سازندگان مشغول به‌روزرسانی به اندروید 13 است. گروه اکنون توضیح داده است که مقدمه باید آغاز شود (منبع: سونی در توییتر). به گفته سونی، در ابتدا تنها دو گوشی هوشمند با نسخه جدید اندروید عرضه خواهند شد: the Sony Xperia 1 IV و Xperia 5 IV.

همچنین مشخص نیست چه زمانی به روز رسانی برای گوشی های سونی بیشتر ارائه شده است. سونی به ما توضیح داد که اکسپریا 1 III قطعا با نرم افزار اندروید جدید عرضه خواهد شد. زمانی که چنین خواهد شد، نامشخص است. سونی همچنین در ابتدا دو پرچمدار با اندروید 12 عرضه کرده بود، Xperia 1 III و Xperia 5 III این به روز رسانی را در ژانویه 2022 دریافت کردند.

اگرچه Sony Xperia 1 IV در ژوئن 2022 عرضه شد، اما قیمت آن تا کنون تغییر چندانی نکرده است – حداقل در فروشگاه رسمی سونی، جایی که تلفن همراه همچنان با قیمت 1399 یورو عرضه می شود تبدیل می شود. در جاهای دیگر، تلفن همراه اکنون به میزان قابل توجهی کمتر قیمت دارد (به آمازون مراجعه کنید).





منبع

تا اینجای این اطلاعیه گیر کرده است، بنابراین کاربران هنوز اعلانی در گوشی خود دریافت نکرده اند که بروزرسانی برای آنها آماده است. این ممکن است در چند روز آینده تغییر کند – اگرچه سونی توضیح نداده است که کدام مناطق اولین مناطقی هستند که از اندروید 13 لذت می برند.

اندروید 13 همچنان بر اساس زبان طراحی ساخته می شود مادی شما و سفارشی سازی تم ها، رنگ ها و نمادها را ارائه می دهد. مجوزهای بهبود یافته و امکان تنظیم زبان های مختلف برای برنامه ها نیز بخشی از اندروید 13 است.

اندروید 13 از ماه آگوست در دسترس است و سونی هم اکنون اولین موفقیت به‌روزرسانی را گزارش می‌کند. البته در ابتدا تنها دو گوشی هوشمند سازنده به نرم افزار جدید مجهز خواهند شد. سونی هنوز از اولین اعلامیه با جزئیات مهم خودداری می کند.

سونی

سونی آپدیت اندروید 13 را اعلام کرد

در اینجا می توانید ببینید که چه چیز دیگری در اندروید 13 تغییر کرده است:

Sony Xperia 1 IV به سختی قیمتش کاهش یافت