این دلیل دیوانه کننده است

این بازی توسط بسیاری با محبت Amongoose نامیده می شود، زیرا Goose Goose Duck جنبه های مثبت هر دو بازی را برای برخی از بازیکنان ترکیب می کند. با این حال، در نظرات Steam، بسیاری از کاربران نیز مطمئن هستند: بهتر از Among Us است. همانطور که دلایل اغلب کارت های بهتر، قرقره های بیشتر و گزینه ها/تنظیمات بیشتر به نام (منبع: Steam).



منبع خودتان در تریلر به بازی نگاه کنید:

در حالی که تعداد بازیکنان از حدود 6000 به بیش از 50000 بازیکن در نوامبر 2022 افزایش یافت، توسعه دهنده توانست منتظر افزایش بیش از 1300 درصدی در دسامبر باشد. در 30 روز گذشته تعداد بازیکنان به میزان خیره کننده ای افزایش یافته است 444,363 بازیکن در – یک نقطه عطف بزرگ. برای مقایسه: طبق Steamcharts، GTA 5 Online تنها در 30 روز گذشته به رکورد 180121 بازیکن رسیده است (منبع: Steamcharts).

در پایان سال 2022، برخی از هواداران این شانس را پیدا کردند که با تهیونگ (V) بازی کنند – همچنین در این زمان بود که تعداد بازیکنان Goose Goose Duck به طرز چشمگیری افزایش یافت. در آینده، برخی از توسعه دهندگان احتمالاً از BTS می خواهند که نگاهی به بازی های آنها بیندازد.

کلون Among Us Goose Goose Duck بازی اصلی را از نظر تعداد بازیکن بسیار پشت سر گذاشت. اکنون به نقطه عطف دیگری رسیده است و اکنون کاملاً واضح است که چرا. BTS Member V نیز درگیر است.

در بین ما

مفهوم Among Us با استقبال خوبی روبرو شده است و در گذشته این بازی بخشی جدایی ناپذیر از بازی با دوستان یا در پلتفرم های استریم بوده است. در این بین، با این حال، آن را در مورد این موفقیت بالا است آرام تر شود. طبق Steamcharts، تعداد بازیکنان در چند هفته گذشته بین 12000 تا 17000 نفر کاهش یافته است (منبع: Steamcharts).

مقاله اصلی:

کلون Among Us: تعداد بازیکنان Steam رکورد بالایی را ثبت کرده است

به روز رسانی از 6 ژانویه 2023: اخیراً ما گزارش دادیم که تعداد بازیکنان به بیش از 444000 بازیکن رسیده است. در این بین، این شماره کرک شده است، زیرا در 24 ساعت گذشته حتی 563677 بازیکن آنلاین بودند. البته یک دلیل می تواند این باشد که برخلاف Among Us، این بازی رایگان است – اما در واقع عمدتاً پخش کننده ها هستند که با آن ارتباط دارند (منبع: Steam).

زبان ها:انگلیسی آلمانی