این در آلمان برنامه ریزی شده است

سخنگوی وزارت امور اقتصادی به رویترز گفت که دولت آلمان مسیر ایالات متحده را برای ممنوعیت کامل سخت افزار هوآوی دنبال نمی کند، بلکه تصمیمات مورد به مورد را مانند گذشته اتخاذ می کند. طبق یکی مقاله استراتژی وزارت اقتصاد فدرال، ارائه شده به رویترز، “توصیه مفصلی برای افزایش آزمایش استفاده از قطعات از کشورهای خاص” وجود دارد. این مقاله مربوط به سال 2020 است و موانع زیادی را برای تولیدکنندگانی مانند هواوی ایجاد می کند. اگر اطلاعات نادرست داده شود، ممکن است ممنوعیت ایجاد شود.

هواوی تحت فشار فزاینده ای قرار دارد. دستگاه های جدید این شرکت چینی در ایالات متحده ممنوع شده است. این نیز فشار بر دولت آلمان را برای اقدام علیه شرکت های چینی افزایش می دهد. اما به گفته یک سخنگوی، هیچ نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

هواوی

هواوی در آلمان ممنوع نخواهد شد

جدیدترین گوشی هواوی با دوربین خود ما را شگفت زده کرد:

گفته می شود هواوی به آرامی اروپا را ترک می کند

گالری عکس را شروع کنید(18 تصویر)

هواوی در بهترین حالت خود: عکس های خیره کننده تلفن همراه نشان می دهد که واقعاً چه چیزی ممکن است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

حتی اگر در نگاه اول چیزی در آلمان به خصوص برای مشتریان نهایی تغییر نکند و همه چیز ثابت بماند، هواوی باید به آرامی پس از تحریم آمریکا از بازار اروپا خارج شود و دوباره روی بازار داخلی تمرکز کند. بر این اساس، خطرات موجود در بازار اروپا در حال حاضر بسیار زیاد است. زمان نشان خواهد داد که آیا هواوی به آرامی از اروپا ناپدید می شود یا خیر. این شرکت در حال حاضر نه تنها گوشی های هوشمند، بلکه بسیاری از سخت افزارهای دیگر مانند ساعت هوشمند، هدفون، مانیتور و غیره را نیز عرضه می کند.

دولت ایالات متحده چند روز پیش زمانی که برای اولین بار در تاریخ، FCC تایید محصولات جدید هواوی را به طور کلی ممنوع کرد، خبرساز شد. این نه تنها در مورد تلفن های همراه که به هر حال هیچ نقشی در بازار ایالات متحده نداشته اند، بلکه در درجه اول در مورد سخت افزار شبکه و فناوری نظارت صدق می کند. این ممنوعیت در ایالات متحده همچنین فشار سیاسی بر آلمان را برای عدم وابستگی به چین افزایش می دهد، همانطور که در مورد گاز روسیه اتفاق افتاد. اما دولت فدرال ممنوعیت هواوی را در نظر نمی گیرد (منبع: رویترز).