این خودروی الکترونیکی خودروی سال 2023 را به یک بازی مسخره تبدیل می کند

فینالیست های خودروی سال 2023 انتخاب شدند. در میان مدعیان این عنوان معتبر، یک خودروی الکتریکی است که اصلاً انتظار نمی رفت: bZ4X تویوتا. E-SUV پر از رسوایی کم و بیش کل مراسم را به مسخره بازی تبدیل می کند.

بدون شوخی: bZ4X تویوتا می تواند خودروی سال 2023 باشد

تویوتا پس از فراخوان مجبور شد توقف کامل تولید برای ماه ها، زیرا کنترل کمبودها بسیار طول کشید. ژاپنی‌ها را باید سرزنش کرد که اجازه داده‌اند استانداردهای کیفیتی که واقعاً با bZ4X بسیار بالا هستند کاملاً از بین بروند.

اما ظاهرا آنقدر دقیق نیست که برای شانس در اتومبیل سال کافی نباشد. به خصوص برای سوبارو تلخ است که Solterra E-SUV، که از نظر ساخت یکسان است، احتمالاً از همان ابتدا تحت تأثیر شهرت برادر قرار می گیرد.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

ماشین سال: همه چیز به پیروزی یک ماشین الکتریکی اشاره دارد

کیا نیرو همچنین به عنوان یک خودروی الکتریکی خالص یا به صورت هیبریدی پلاگین در دسترس است. اتفاقاً کیا برنده سال گذشته را با EV6 تقدیم کرد. از سوی دیگر، پژو 408 به عنوان یک موتور بنزینی یا پلاگین هیبریدی در دسترس است و یک نوع صرفاً الکتریکی هنوز دنبال نشده است. رنو آسترال، جانشین Kadjar، تنها در نسخه های مختلف هیبریدی عرضه خواهد شد. او است تنها ماشین در مسابقه بدون دوشاخه



منبع

رقابت برای کسب عنوان خودروی سال 2023 باز می شود. هفت نامزد در هفته های آینده با یکدیگر رقابت خواهند کرد و هیئت داوران تصمیم خواهند گرفت که کدام مدل در سال آینده مورد تقدیر قرار گیرد. با این حال، یک ورود در میان فینالیست ها باعث می شود که بنشینید و متوجه شوید. این خودروها نامزد شده اند:

مزیت هزینه خودروهای الکترونیکی با پاداش زیست محیطی که به زودی کاهش می یابد از بین می رود:

جنبه مثبت پیش انتخاب توسط هیئت داوران که فهرست هفت نفره خود را از بین 27 نامزد انتخاب کردند، نسبت خودروهای برقی است. پنج وسیله نقلیه الکتریکی خالص واجد شرایط دریافت جایزه «خودروی سال» هستند: Jeep Avenger به عنوان اولین خودروی الکتریکی برند آمریکایی، پرچمدار جدید نیسان الکتریکی آریا، که قرار است در دراز مدت جایگزین لیف شود، Bulli برقی بازگشته فولکس‌واگن و ترکیبی از تویوتا bZ4X و سوبارو سولترا (منبع: اتوکار).

یک شاسی بلند الکتریکی به نام تویوتا bZ4X یکی از رقبای خودروی سال 2023 است که در سال عرضه آن در سال 2022 به طور کامل فراخوان شد. در مورد خودروهای الکترونیکی ژاپنی، پیچ‌های اسکار ممکن است روی چرخ‌ها شل شوند. در بدترین حالت، این تضمین می کند هنگام رانندگی با چرخ ها خداحافظی کنید. تصادفات ناشی از کمبود فاحش مشخص نبود.