این ترفند مبتکرانه این کار را ممکن می کند

با براکت تلویزیون، بخاری دیواری مادون قرمز را می توان بسیار آزادانه در کل اتاق تراز کرد. شما باید همیشه بخاری دیواری مادون قرمز را به سمت خود بچرخانید تا از گرمای تولیدی بهینه بهره مند شوید. هرچه دقیق‌تر گرمایش را به سمت خود هدایت کنید، مقدار بیشتری از آن را دریافت می‌کنید و در نهایت در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنید، زیرا به سادگی سریع‌تر گرم می‌شوید. اگر مثلاً در تابستان از بخاری استفاده نمی کنید، آن را به سادگی مانند عکس روی دیوار آویزان کنید. آخیم همچنین یک مدل زیبا داشت که با موتیف خودش توسط Könighaus چاپ شده بود. اما می توانید یک موتیف آماده را نیز انتخاب کنید.

بخاری مادون قرمز هایدنفلد HF-HP105 - 10 سال گارانتی - ترموستات هایدنفلد - کیفیت آلمانی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/27 15:31

اگر می خواهید بخاری دیواری مادون قرمز خود را بر روی پایه تلویزیون نصب کنید، ابتدا باید ببینید کدام نقاط نصب را ارائه می دهد. سپس باید به این فکر کنید که چگونه می توانید آن را با پایه تلویزیون وفق دهید. Achim یک پانل چوبی گرفت و یک انتقال عالی ایجاد کرد که همچنین ایمن است. همه چیز با پیچ ثابت شد و می توان آن را به صورت جداگانه تراز کرد.



منبع

بخاری مادون قرمز Heidenfeld HF-HP100 / 100-1 / 106 / 110 / 130 / سفید – 300 – 1200 وات – شامل حرارت

اگر بخاری دیواری مادون قرمز را به این روش نصب کنید، مطمئناً سطح توان کمتر کفایت می کند. پس دیگر کل اتاق را گرم نمی کنید، بلکه فقط منطقه ای را که در آن هستید گرم می کنید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/27 15:31

اگر نمی خواهید آنقدر برجسته باشد، یک راه حل بسیار ساده وجود دارد:

بخاری مادون قرمز Heidenfeld HF-HP100 / 100-1 / 106 / 110 / 130 / سفید - 300 - 1200 وات - شامل حرارت

یک نیروگاه بالکن می تواند بخشی از انرژی یک بخاری دیواری مادون قرمز را تامین کند:

پروژه کوچک مناسب برای سرگرمی های DIYers

بخاری های دیواری مادون قرمز معمولاً به سادگی روی دیوار آویزان می شوند و گرما را به داخل اتاق می تابانند. دستگاه ها باید تا حد امکان در مرکز قرار گیرند و خیلی بلند نباشند. برخی افراد نیز به نصب روی سقف سوگند یاد می کنند تا گرمای تابشی به طور مطلوب در اتاق توزیع شود. همکارم آخیم ایده بهتری را اجرا کرد. او به سادگی بخاری دیواری مادون قرمز خود را به یک براکت دیواری تلویزیون وصل کرد (آن را در آمازون بررسی کنید). درست مانند تلویزیونی که هنگام تماشای آن با براکت دیواری به سمت خود می چرخید تا بتوانید تصویری عالی ببینید، اطمینان حاصل می کنید که گرمای تولید شده مستقیماً به سمت شما می رود و از بین نمی رود:

به این ترتیب می توان از گرمای تابشی یک بخاری دیواری مادون قرمز استفاده بهینه کرد (منبع تصویر: GIGA)

بسیاری از مردم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای گرمایش گاز گران قیمت هستند. بخاری های دیواری مادون قرمز گزینه خوبی هستند. اینها را می توان به راحتی روی دیوار آویزان کرد و در نتیجه گرما ایجاد کرد. اگر می خواهید از گرمایش دیوار مادون قرمز خود حداکثر استفاده را ببرید، باید این کار را مانند همکار من آچیم انجام دهید.

بخاری دیواری مادون قرمز و پایه تلویزیون به عنوان یک ترکیب عالی

بخاری مادون قرمز هایدنفلد HF-HP105 – 10 سال گارانتی – ترموستات هایدنفلد – کیفیت آلمانی