این ترسناک نوجوان با مرگ شخصیت های اصلی می درخشد

یک سفر فراموش نشدنی به پاریس قریب الوقوع است. با این حال، حتی قبل از بلند شدن هواپیما، الکس (دوون ساوا) زمانی که رویای سقوط هواپیما را می بیند وحشت می کند. هنگامی که او با اظهارات خود باعث هرج و مرج در هیئت مدیره می شود، او و دوستانش از در بیرون رانده می شوند. آزار و اذیت از دست دادن سفر به اروپا کوتاه مدت است، زیرا تنها چند ثانیه پس از بلند شدن هواپیما، یک انفجار شدید هواپیما را تکه تکه می کند. تصادف یا سرنوشت؟ چیزی که الکس نمی داند این است که اقدام او نقشه مرگ را به هم ریخته است، که اکنون تمام تلاش خود را برای بازیابی خلاقانه قربانیان فراری انجام می دهد.

«مقصد نهایی»: مرگ نقشه های بزرگی دارد

«مقصد نهایی» قطعاً شما را غاز می کند. در این ویدیو می توانید دریابید که کدام فیلم ها فراتر از آن هستند و باعث اضطراب شدید می شوند.

«مقصد نهایی»: این چیزی است که در انتظار شماست

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

از سقوط هواپیما، تصادف در ترن هوایی تا فروریختن پل، مرگ در قسمت های 1 تا 5 تعهد زیادی را نشان داده است. با این حال، به نظر می رسد که فیلمسازان مسئول فیلم ترسناک نوجوان هنوز ایده های متعددی در ذهن دارند: دنباله دیگری قرار است به زودی اجرا شود! کارگردان و تهیه کننده جان واتس («مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه») اخیراً به عنوان تهیه کننده جایگاه مورد علاقه خود را بدست آورده و به زودی مسئولیت قسمت ششم را بر عهده خواهد گرفت. طبق گزارش IMDb، در حالی که واتس در پس‌زمینه بازی می‌کند، کارگردانی در دستان دو نفره زک لیپوفسکی و آدام بی استاین است که فیلم علمی تخیلی Freaks را کارگردانی کرده‌اند. هنوز مشخص نیست این فیلم چه زمانی از شبکه HBO Max در ایالات متحده پخش خواهد شد.

بدون رحم! در این تریلر ترسناک نشان داده می شود که سرنوشت مردم از پیش تعیین شده است. هر کس مقاومت کند بیرون است.

مربیان انگیزشی و متخصصان سلامت روان موعظه می کنند: کسانی که سرنوشت خود را در دستان خود می گیرند بیشتر از زندگی بهره می برند. با این حال، قدرت های تاریکی در این دنیا وجود دارند که دوست ندارند در برنامه های خود مزاحم شوند و برای رسیدن به اهدافی که تعیین کرده اند، دست به هر کاری می زنند. با نگاهی به سریال ترسناک موفق «مقصد نهایی»، گریم ریپر بدون شک رهبری این گروه را بر عهده دارد. گریم ریپر سخت کوش در انجام کارهایش غیرقابل توقف است و عمیقاً در کیسه ترفندهای خود حفاری می کند تا ارواح بیچاره را در لیست خود جمع آوری کند. پنج قسمت از این فرنچایز تاکنون منتشر شده است که هر کدام بر فاجعه ای تمرکز دارند که به نوبه خود واکنش زنجیره ای از مرگ های خلاقانه را برانگیخته است. انفجار هواپیما در قسمت اول همه چیز را به حرکت درآورد و همچنین باعث ایجاد صدای غاز در استریم Amazon Prime Video شد.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر