این بهترین فیلم Transformers است که خیلی ها آن را از دست دادند

این مجموعه که در سال 2007 با اولین «تبدیل شوندگان» به عنوان آتش بازی انفجارها و نبردهای رباتیک هیولاهای CGI آغاز شد، این مجموعه به کارگردانی مایکل بی، در طول سال ها به یک فیلم پرفروش تبدیل شده است. دنباله “Transformers – Die Revenge” توانست حتی بیشتر از نسخه اصلی وارد کند، حتی اگر نقدها هشیار کننده بودند. اما بینندگان بیشتر می خواستند و بنابراین پایان داستان برنامه ریزی شده با “Transformers 3” و پس از آن راه اندازی مجدد نرم “Transformers – Era of Destruction” موفقیت آمیزتر بود.

می خواهید سرویس پخش جریانی را در تلویزیون خود امتحان کنید، اما دقیقاً نمی دانید چگونه کار می کند؟ در ویدیوی ما به شما می گوییم که چگونه می توانید به راحتی در تلویزیون خود پخش جریانی کنید.

Bumblebee محافظ عقب ترانسفورمرز است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

حتی قبل از اینکه جنگ ربات های بیگانه به زمین بیاید، یکی در میان ما بود که ماجراجویی خودش را داشت.

به نظر نمی رسید که پنج فیلم اول Transformers با تماشاگران کار کنند، اما Bumblebee این کار را کرد. بنابراین استودیو تصمیم گرفت برای آینده سریال، یعنی «Transformers: Rise of the Beasts»، برخی از عناصر و رویکرد را از فیلم به سمت مورد علاقه طرفداران ببرد. بنابراین، ورودی بعدی در فرنچایز Transformers باید متمرکزتر باشد و همچنین یک جدول زمانی کمتر مدرن را با سال 1994 ارائه دهد.

در سال 1987، Autobots تقریباً در جنگ برای سیاره خود در برابر Decepticons شکست خورد. در شرایط سخت، Auobot “Bumblebee” به زمین فرستاده می شود تا پایگاهی در آنجا ایجاد کند. اما به محض رسیدن به زمین، پیشاهنگ پس از یک تصادف باید در برابر یک Decepticon از خود دفاع کند و سپس در نوعی سفتی قرار می گیرد. اما قبل از آن یک فولکس واگن بیتل زرد رنگ را اسکن می کند و خود را به آن تبدیل می کند تا جلب توجه نکند. چارلی جوان (هایلی استاینفلد) به طور تصادفی ماشین را در روز تولد هجده سالگی خود پیدا می کند و می خواهد آن را تعمیر کند. با انجام این کار، او ربات را دوباره بیدار می کند و خیلی دیر متوجه می شود که در میانه آغاز یک جنگ است. یک اسپین آف برای فیلم های Transformers وجود دارد در روز جمعه، 26 می 2023، ساعت 8:15 بعد از ظهر در ProSieben، یا به طور متناوب در اشتراک پخش جریانی را در Joyn تماشا کنید.

اما پس از آن این کار انجام شد، زیرا قسمت پنجم برای اکثر افراد از نظر کیفیت یک گام بزرگ به عقب بود و علاقه به نبرد بین روبات ها کاهش یافت. «ترانسفورمرز – آخرین شوالیه» به سختی توانست نیمی از نسخه های قبلی خود را وارد کند و با توجه به هزینه های هنگفت تولید و بازاریابی، یک شکست محسوب می شد. در همین حال، «بامبل‌بی» در ادامه فیلم پنجم به‌عنوان یک اسپین‌آف نسبتاً خاص و در مقیاس کوچک‌تر متولد شد. تصمیم به استخدام کارگردان دیگری در تراویس نایت و تغییر لحن فیلم و همچنین بازیگری آن نتیجه داد. «بامبل‌بی» با توجه به تعداد سریال‌های اصلی نتوانست به چیزی قابل مقایسه دست پیدا کند، اما به دلیل هزینه کم و نقدهای بسیار خوب، موفقیت‌آمیز محسوب می‌شود.

Bumblebee مسیر جدیدی را تعیین می کند