Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
این بلاک باستر مارول همه فیلم های دیگر را در گیشه تحت الشعاع قرار داد - مجله تکنولوژی فودزیلا

این بلاک باستر مارول همه فیلم های دیگر را در گیشه تحت الشعاع قرار داد

این اجتناب ناپذیر بود که فیلم در باکس آفیس خوب ظاهر شود، زیرا بینندگان تا کنون علاقه زیادی به MCU و خط داستانی در حال تحول قهرمانان نشان داده اند. اما سومین فیلم انتقام‌جویان حتی از آنچه انتظار می‌رفت موفق‌تر بود، زیرا یکی از سه فیلمی بود که تنها در یک روز بیش از 100 میلیون دلار در ایالات متحده به دست آورد. آخر هفته افتتاحیه اغلب برای تولیدات بزرگ با هزینه های تولید بالا تعیین کننده است، زیرا از قبل می توانید حدس بزنید که فیلم در نهایت چگونه اجرا می شود و آیا موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر. Avengers: Infinity War با 630 میلیون دلار در سراسر جهان تنها در سه روز افتتاح شد. بزرگترین شروع آخر هفته تمام دوران در آن زمان. این فیلم در نهایت بیش از 2 میلیارد دلار فروش کرد که تنها با دنباله آن، Avengers: Endgame، پیشی گرفت.

قسمت اول یک فینال که 10 سال در حال آماده سازی بود، همه شخصیت ها و افراد زیادی را به سینما آورد.

از آنجایی که در حال حاضر سریال ها گاهی اوقات با یک پایانی به پایان می رسند، این در MCU نیز اجرا می شود. پایان فصل اول که در اینجا فاز یک نامیده می شود، اولین فیلمی بود که در آن کل تیم در سال 2012 گرد هم آمدند: «انتقام جویان مارول». پس از آن فاز دو و سه انجام شد. «انتقام جویان: جنگ ابدیت» اولین قسمت از فینال بزرگ کل مجموعه بود. تمام خطوط داستانی و شخصیت های بیش از 10 سال تاریخ فیلم های کمیک در اینجا گرد هم آمده اند.

Avengers: Infinity War همه رکوردها را شکست

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

دانش خود را از قهرمانان مارول با آزمون ما آزمایش کنید:

مسابقه فیلم مارول: واقعاً چقدر ابرقهرمانان کتاب های مصور را می شناسید؟

MCU مخفف Marvel Cinematic Universe در سال 2008 با قهرمان نسبتاً نامحبوب Iron Man عرضه شد. اما فیلم جان فاورو توانست رابرت داونی جونیور را در نقش اصلی میلیاردر عجیب و غریب و اکشن برجسته قانع کند. حتی در آن زمان، برنامه این بود که بیشتر از فیلم‌های انفرادی درباره قهرمان‌های فردی ساخته شود. هر فیلم به نحوی بر دیگری بنا می‌شود و شخصیت‌ها و طرح‌ها را از طریق صحنه‌هایی که گاهی بزرگ‌تر و گاهی کوچک‌تر هستند، به هم پیوند می‌دهد. مهمترین آنها صحنه های بعد یا در تیتراژ هستند که همیشه پیش نمایشی از شخصیت ها و رویدادهای بعدی ارائه می دهند. بنابراین، MCU را می‌توان بیشتر به‌عنوان یک مجموعه دید تا مجموعه‌ای از فیلم‌ها.

آیا شما نه تنها به فیلم، بلکه به جلوه ها نیز علاقه دارید؟ در این ویدیو می توانید همه چیز را در مورد جلوه های بصری بدانید:

«انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» رویدادی غیرقابل مقایسه است

پس از یک جنگ داخلی بین آنها، قدرتمندترین قهرمانان جهان، انتقام جویان، به دو دسته تقسیم می شوند. اما زمانی که تایتان تانوس (جاش برولین) ظاهر می‌شود و در راه است تا هر شش سنگ بی‌نهایت، مصنوعات با قدرتی ناگفته را به دست آورد تا نیمی از جمعیت کهکشان را از بین ببرد، آنها باید دوباره گرد هم آیند. آنها با پلنگ سیاه (چادویک بوزمن)، دکتر. استرنج (بندیکت کامبربچ) و نگهبانان کهکشان به رهبری استار لرد (کریس پرت). Avengers: Infinity War در راه است یکشنبه 4 ژوئن 2023 از ساعت 20:15 در ProSieben.