این بلاک باستر دهه 90 یکشنبه ها از تلویزیون پخش می شود

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

تریلر “Léon – The Professional” در حال اجرا است
یکشنبه 28 اردیبهشت ساعت 22:20 از شبکه ServusTV و به عنوان سکوی پرشی برای ناتالی پورتمن بزرگ هالیوود عمل کرد. اما آیا واقعاً فیلم به همان خوبی که همه فکر می کنند خوب است؟ می توانید از ما دریابید که آیا باید تنظیم کنید یا خیر.

  • اگر از قبل مطمئن هستید که فیلم “Léon – Der Profi” یک الزام مطلق است، اما نمی توانید یکشنبه در آن شرکت کنید، می توانیم به شما اطمینان دهیم. می‌توانید در پرایم ویدیو با فیلم آشنا شوید. این فیلم در کانال ARTHOUSE+ نیز موجود است.
برای برخی، Killer Léon آخرین چیزی است که می بینند. ویدیو را تماشا کنید و متوجه شوید که مرگبارترین شخصیت در ژانر اکشن کیست.

کدام طرح با “لئون – حرفه ای” قانع می کند؟

برای بسیاری، این فیلم یک نبوغ واقعی از لوک بسون است. در این مقاله خواهید فهمید که آیا روشن کردن واقعاً ارزشمند است یا خیر.

برای مشاهده اینکه آیا “Léon – The Professional” در آن گنجانده شده است، گالری عکس را بررسی کنید:

آیا “Léon – The Professional” واقعاً آنقدر خوب است؟

برای اینکه شما را در حالت تعلیق قرار ندهید – بله، فیلم در واقع بسیار خوب است. علاوه بر بازی های برتر توسط ژان رنو، ناتالی پورتمن و به ویژه گری اولدمن، بیش از هر چیز توانایی کارگردان لوک بسون است که این فیلم را به یکی از بزرگان تبدیل می کند. یک داستان جذاب همراه با مهارت برای برش مناسب، تنش قوی ایجاد می کند که الهام بخش طرفداران زیادی است. در Rotten Tomatoes، «Léon – The Professional» امتیاز تماشاگران با شایستگی 95 درصد دارد – نتیجه بسیار خوبی که نشان دهنده کلاس این فیلم است. ما در گیگا فقط می توانیم این فیلم را به شما پیشنهاد کنیم. سوئیچ ها یکشنبه 28 می 2023 ساعت 22:20 در ServusTV و از یکی با “Léon – Der Profi” لذت ببرید. را
بلاک باسترهای دهه 90. ما برای شما آرزوی سرگرمی داریم.

ماتیلدا 12 ساله (ناتالی پورتمن) با خانواده اش در نیویورک زندگی می کند. همسایه شما کمی عجیب است و به سختی صحبت می کند. یک روز خانواده او توسط افسران پلیس فاسد به قتل می رسند و ماتیلدا جوان توسط همان همسایه نجات می یابد. پیوند دوستی بین این دو ایجاد می شود. حتی زمانی که دختر متوجه می شود که ضد قهرمان لئون (ژان رنو) یک قاتل قراردادی است. برای انتقام از خانواده اش، او می خواهد توسط دوست پسر جدیدش آموزش ببیند که با اکراه می پذیرد.

به هر حال: از خود می‌پرسید که آیا این فیلم می‌تواند دنباله‌ای داشته باشد؟ همکاران ما در Kino.de نشان می دهند که “Leon der Profi 2” چگونه کار می کند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع