این برنامه به شما در این امر کمک خواهد کرد

نکته خواندن

به منظور توجه بیشتر به پایداری در مصرف برق، ارزش آن را دارد که برای مصرف بیشتر برنامه ریزی اکولوژیکی داشته باشیم. برنامه ecohero کمک می کند: با این مورد که در نظر دارید، چه زمانی و چه مقدار برق سبز در منطقه شما تولید می شود و تغذیه شد (منبع: Bayernwerk). سپس می توانید تصمیم بگیرید که مثلاً چه زمانی ارزش روشن کردن ماشین لباسشویی یا شارژ ماشین الکتریکی را دارد.

واحد محتوای گیگا

مصرف برق: استفاده صحیح از انرژی های تجدیدپذیر

پاییز برای استفاده از برنامه بدون هزینه شما می توانید از تمام عملکردها کاملاً رایگان استفاده کنید. با توجه به داده‌ها، دقت می‌شود که فقط اطلاعات کاربر را که واقعاً ضروری است – یعنی کد پستی – استعلام شود. باید مال شما کد پستی را تغییر دهید، می توانید به راحتی آنها را تحت تنظیمات نمایه خود تنظیم کنید.

برنامه Ökoheld می خواهد از مصرف کنندگان در استفاده بهتر و موثرتر از برق سبز حمایت کند. در نتیجه، CO2-انتشار کاهش می یابد. در مقاله ما نحوه عملکرد برنامه را توضیح می دهیم.

چگونه می توانید در مصرف برق، گاز و آب صرفه جویی کنید در مقالات بعدی توضیح داده شده است:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آیا می خواهید ارائه دهنده برق خود را تغییر دهید؟ ما بهترین تعرفه ها را در مقایسه به شما نشان می دهیم:

بایرنورک با اوکوهلد می خواهد توجه را به این مشکل جلب کند که به دلیل این ترکیب برق است برق سبز تولید شده در منطقه همیشه به طور کامل مصرف نمی شود تبدیل می شود. با استفاده از برق سبز به صورت هدفمند به عنوان یک مصرف کننده، انرژی را پایدارتر مصرف می کنید. علاوه بر این، این ترویج می کند انتقال انرژی – یعنی استفاده بیشتر از انرژی های تجدیدپذیر و مواد خام تجدیدپذیر.

تنها کاری که برای ثبت نام باید انجام دهید این است کد پستی شما نشان می دهد. سپس می‌توانید اعلان‌ها را برای برنامه روشن کنید. در صورت موافقت، به محض تولید انرژی از منابع 100 درصد تجدیدپذیر در طول روز، اعلان‌های فشار دریافت خواهید کرد. یکی با این حال، موافقت با اطلاعیه ها اجباری نیست لازم است.

علاوه بر صفحه اصلی، عملکرد نیز وجود دارد پیش بینی: این به شما آب و هوای چند روز آینده و چگونگی زمان های زیست محیطی و CO را نشان می دهد2انتشارات تحت تاثیر قرار همچنین، یکی در برنامه وجود دارد مروری بر ترکیب انرژی. همانطور که من این مقاله را می نویسم، این مقاله در برلین است 73 درصد انرژی های تجدیدپذیر: 41 درصد نیروی باد، 19 درصد فتوولتائیک، 9 درصد زیست توده و 4 درصد انرژی تجدیدپذیر طبقه بندی نشده. 27 درصد باقی مانده از سوخت های فسیلی و انرژی هسته ای تامین می شود. در نهایت، نمایه خود را در سمت راست پیدا خواهید کرد. در آنجا نه تنها CO خصوصی خود را می بینید2صرفه جویی، بلکه مبلغ از منطقه شما.

اسکرین شات ترکیب انرژی در برلین را طبق برنامه Ökoheld نشان می دهد.
اوکوهلد ترکیب انرژی در منطقه شما را به شما نشان می دهد (منبع تصویر: GIGA)

قابل دانلود برای اندروید و iOS

زیرا: حتی اگر برق را از یک ارائه دهنده برق سبز دریافت کنید، این به این معنی نیست که به طور خودکار برق سبز خالص از پریز شما خارج می شود. در عوض، برق حاصل از منابع تجدیدپذیر از طریق همان شبکه ای که برق از سوخت های فسیلی به دست می آید، تحویل می شود.

GIGA توصیه می کند

در مصرف گاز، برق و آب صرفه جویی کنید

در ویدیوی ما به شما نشان خواهیم داد که آیا یک نیروگاه برق بالکن برای خانه شما ارزشمند است یا خیر:

اوکوهلد: ثبت و توابع

برنامه Ökoheld در پایان سال 2021 توسط Bayernwerk AG توسعه یافت. زیرمجموعه گروه انرژی E.ON، توسعه یافته. Bayernwerk در شبکه های انرژی، تولید انرژی، و همچنین، به عنوان مثال، تامین آب آشامیدنی و دفع زباله در بایرن درگیر است (اطلاعات بیشتر در Bayernwerk.de). با کمک این اپلیکیشن، مصرف کنندگان باید بتوانند زمان جریان برق را بهتر ارزیابی کنند باد، انرژی آبی، فتوولتائیک و زیست توده تولید می شود.

برنامه Ökoheld هم در گوگل پلی استور و هم در اپ استور اپل موجود است. این برنامه در هر دو پلتفرم رتبه خوبی دارد: 4.5 ستاره در Appstore اپل و 4.0 ستاره در Playstore دریافت می کند.

پس از این تنظیم مختصر، عملکردهای مختلفی در دسترس دارید: در صفحه اصلی می توانید ببینید چه زمانی روزانه “زمان های زیست محیطی” هستند – یعنی زمان هایی که مقدار زیادی برق سبز تولید می شود. برای این کار شما CO را نیز دریافت خواهید کرد2انتشارات نمایش داده شده است. تحت عنوان “محاسبه CO2 Saving» می توانید روی دستگاهی که می خواهید روشن یا شارژ کنید (ماشین الکترونیکی، ماشین لباسشویی، گوشی هوشمند و غیره) کلیک کنید. این به شما می گوید که چقدر بالا هستید CO2-صرفه جویی در است.

یک اسکرین شات صفحه اصلی برنامه Ökoheld را نشان می دهد.
با Ökoheld می توانید سهم فعلی انرژی های تجدیدپذیر را در منطقه خود مشاهده کنید (منبع تصویر: GIGA)