این برنامه اندروید اطلاعات بانکی شما را می دزدد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

تروجان بانکی “Teabot” قبلا برای فیشینگ از طریق پیامک استفاده می شد. اکنون در برنامه های اندروید نیز استفاده می شود. در این مورد، پس از اینکه مکانیسم‌های امنیتی فروشگاه Google Play قبلاً با برنامه اسکنر کد QR بی‌خطر غلبه کرده بودند، علاوه بر این از طریق برنامه نصب شد. برنامه تحت تأثیر قرار می گیرد با نام “QR Code & Barcode – Scanner”، که گوگل از آن زمان حذف کرده است. اگر مطمئن نیستید، برنامه اسکنر کد QR خود را با این نام یا نام مشابه حذف نصب کنید و به سادگی برنامه دیگری را از فروشگاه Play نصب کنید، که احتمالاً باید ایمن باشد. اگر هیچ برنامه دیگری را از طریق برنامه کد QR نصب نکرده اید، مطمئن هستید.

بارها و بارها مواردی وجود دارد که مشخص می شود برنامه های اندرویدی که هرگز نباید به فروشگاه Google Play ختم می شدند، حاوی بدافزار هستند و گوشی های هوشمند و تبلت ها را آلوده می کنند. این دقیقا همان چیزی است که با یک اسکنر کد QR اتفاق افتاد بیش از 10000 بار دانلود شده است. مشکل این است که مهاجمان بسیار باهوش بودند. خود برنامه اندروید بی ضرر بود. این برنامه تنها با نصب بعدی خطرناک شد (منبع: Cleafy).

زبان ها:آلمانی انگلیسی فرانسوی

بستر، زمینه:لینوکس

برنامه Android می‌تواند اطلاعات بانکی شما و موارد دیگر را سرقت کند

مجوز:نرم افزار رایگان

چگونه از خود در برابر بدافزار محافظت کنیم:

برنامه های آنتی ویروس خطر را نادیده می گیرند

اگر یک لحظه توجه نکنید – جزئیات بانکی از بین رفته است. این ایده ترسناک می تواند به زودی برای بسیاری از دارندگان گوشی های هوشمند به واقعیت تبدیل شود. یک برنامه کد QR که قبلاً بیش از 10000 بار دانلود شده است می تواند اطلاعات بانکی را سرقت کند. باید فورا از گوشی پاک شود.