Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
این برای همیشه در ژانویه به پایان می رسد - مجله تکنولوژی فودزیلا

این برای همیشه در ژانویه به پایان می رسد

دورانی در Vodafone رو به پایان است: یک پیام کلاسیک که احتمالاً بسیاری از مردم قبلاً ارسال یا دریافت کرده اند، از ژانویه 2023 متوقف می شود. در Vodafone، MMS به زودی منسوخ خواهد شد.

وودافون

پایان MMS: Vodafone این فناوری را در سال 2023 متوقف خواهد کرد

در دو شبکه تلفن همراه دیگر آلمان، MMS به طور همزمان قطع نمی شود. با این حال، هنگامی که از Telekom پرسیده شد، به Teltarif تأیید کرد که گروه مستقر در بن MMS را تا 31 دسامبر 2023 ارائه خواهد کرد. پیش از این، نزدیک شدن به پایان سال 2022 قبلاً در نظر گرفته شده بود، اما پس از آن تمدید شد.

ریشتر همچنین این را می‌داند: «امروزه، تصاویر و ویدیوها تقریباً به طور انحصاری برای گیرندگان یا گروه‌ها از طریق پیام‌رسان ارسال می‌شوند.» این همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد از قیمت‌های گزاف اجتناب کنند: استانداردهای صنعتی 39 سنت برای MMS در آلمان – این نیز باید همیشه مانع راهپیمایی پیام‌های چندرسانه‌ای باشد.

Vodafone از ژانویه 2023 به پشتیبانی از MMS پایان می دهد. این توسط اپراتور شبکه و ارائه دهنده تلفن همراه از دوسلدورف به عنوان بخشی از سی امین سالگرد اس ام اس فناوری خواهر (منبع: Vodafone) اعلام شد. تاریخ دقیقی ذکر نشده است.

اما چه اتفاقی برای MMS می افتد که از شبکه Telekom یا o2 به مشتریان Vodafone می رسد؟ به گفته تلتریف، کاربران سپس پیامکی از شبکه Telekom یا o2 دریافت می کنند که در آن رمز یکبار مصرف برای آنها ارسال می شود. با شماره تلفن همراه گیرنده و رمز یکبار مصرف می توانید مشاهده پیام به صورت آنلاین یا دانلود کنید اما این انحراف نباید زیاد طول بکشد. زیرا پایان آن برای Telekom و o2 نیز در پیش است.

با این حال، o2 هیچ برنامه فعلی برای پایان MMS ندارد. با این حال، بعید است که فناوری ارتباطات منسوخ در آنجا برخلاف فعلی ادامه یابد. به احتمال زیاد منجر به پایان موازی با Telekom یا به موقع تا تاریخ بن شود.



منبع

در مقایسه با پیامک، MMS همیشه وجودی مبهم داشته است. تانیا ریشتر، مدیر فنی Vodafone توضیح می دهد که این فناوری قدیمی است و منفعت مشتری حداقل است. حداقل از زمانی که اینترنت موبایل به استاندارد مطلق تلفن های همراه و تلفن های هوشمند تبدیل شده است، MMS (به اختصار “خدمات پیام رسانی چند رسانه ای”) در مقایسه با پیام رسان هایی مانند WhatsApp و شرکت قطعا باخت.

آیا می دانستی شما نباید این 5 اشتباه را در گوشی هوشمند خود مرتکب شوید:

MMS منقرض نشده است: Telekom و o2 همچنان به کار خود ادامه می دهند