Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
این باعث صرفه جویی در پول شما در پمپ می شود - حتی بدون تخفیف مخزن - مجله تکنولوژی فودزیلا

این باعث صرفه جویی در پول شما در پمپ می شود – حتی بدون تخفیف مخزن

Stroer Media Brands GmbH

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

با این نکات، رانندگان می توانند کارهای زیادی را انجام دهند تا هزینه های خود را در پمپ بنزین پایین نگه دارند. با این حال، این افزایش قیمت بنزین و گازوئیل و بازگشت نرخ های معمول مالیات را به طور کامل جبران نمی کند.



منبع

با پایان تخفیف باک، دوباره در پمپ بنزین آلمان گران می شود. هرکسی که بتواند قبل از 1 سپتامبر ماشین را پر کند، نمی تواند لزوماً به قیمت های پایین تر امیدوار باشد. در عوض، برخی از نکات اولیه ADAC می تواند به کاهش هزینه های پمپ بنزین تا حد امکان کمک کند.

گران قیمت سوخت: 6 نکته از ADAC به شما کمک می کند تا صرفه جویی کنید

برای باشگاهی که دوست دارد خود را به عنوان صدای بلندگوی رانندگان آلمانی ببیند، نمی تواند به زودی تمام شود و هیچ علاقه ای به بازگشت تخفیف تانک وجود ندارد. اما چگونه از اول سپتامبر با قیمت بالای سوخت صرفه جویی کنید؟ نمایندگان برجسته ADAC در یک کنفرانس مطبوعاتی نکاتی را برای این موضوع ارائه کردند.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

ADAC گواهی فارغ التحصیلی خوبی برای تخفیف مخزن منقضی صادر نکرد. صرفه جویی در انتشار گازهای گلخانه ای اندک بود، پس انداز در کیف پول انگیزه استفاده کمتر از خودرو را از بین برد. علاوه بر این، طبق بررسی های کارشناسان راهنمایی و رانندگی، شرکت های نفت معدنی جیب خود را پر کرده اند و تخفیف کامل را به مشتریان واگذار نکرده اند.

مزیت قیمتی خودروهای الکترونیکی با افزایش قیمت برق از بین می رود. آنچه هنوز برای استرومر صحبت می کند:

نکات صرفه جویی کمک می کند، اما نمی تواند افزایش قیمت را جبران کند

Ströer Media Brands GmbH

ADAC نشان می دهد که چگونه پول خود را در پمپ نگه می دارید:

  • قیمت ها را مقایسه کنید مهم‌تر از همیشه است: مصرف‌کنندگان باید قیمت‌های پمپ بنزین‌های مختلف را مقایسه کنند، نه تنها برای اینکه مجبور باشند تا حد امکان برای یک مخزن سوخت حداقل یورو بپردازند. هر کسی که به طور مداوم ارائه دهندگان ارزان قیمت را ترجیح می دهد می تواند سیگنالی را به صنعت ارسال کند و فشار نزولی قیمت را به طور کلی تقویت کند.
  • ساده ترین راه برای مقایسه قیمت ها این روزها از طریق یک اپلیکیشن در گوشی هوشمندتان است. برنامه های سوخت گیری بسیاری در بازار وجود دارد. اگر تقریباً همیشه پمپ بنزین‌های ارزان نزدیک را می‌شناسید، حتی بدون برنامه هم می‌توانید پس‌انداز کنید، اما همیشه بهترین معامله را دریافت نخواهید کرد. ما سه بهترین برنامه سوخت رسانی را برای شما گردآوری کرده ایم.
  • در زمان مناسب روز مهم است: به گفته Stefan Gerwens، رئیس ترافیک در ADAC، قیمت ها معمولا بین ساعت 8 بعد از ظهر تا 10 شب در طول روز کمترین قیمت هستند. با این حال، در آخرین روز تخفیف مخزن، اگر بسیاری از مصرف کنندگان بخواهند برای آخرین بار از تخفیف قیمت سوخت استفاده کنند، این حکمت می تواند بی اعتبار باشد.
  • یکی سبک رانندگی پیش بینی کننده به گفته ADAC، این گاهی اوقات می تواند تأثیر زیادی بر مصرف سوخت و در نتیجه بر هزینه های کلی سوخت داشته باشد. طبق گفته ADAC، افرادی که از شتاب شدید، ترمزهای تند و غیر ضروری و سرعت های بالا اجتناب می کنند، می توانند مصرف را تا بیش از 20 درصد کاهش دهند.
  • از فشار تایر بر مصرف سوخت در هنگام رانندگی نیز تاثیر می گذارد. اگر خیلی کم باشد، موتور برای ایجاد همان اثر به قدرت بیشتری نیاز دارد. فشار بیش از حد هوا در درازمدت به لاستیک ها آسیب می رساند که می تواند هزینه ای نیز داشته باشد. بنابراین ارزش آن را دارد که فشار هوا را به طور منظم بررسی کنید و در مقدار ایده آل رانندگی کنید.
  • آن هم همینطور وزن ماشین مصرف را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین ADAC توصیه می کند که به خصوص رانندگان مکرر تا حد امکان کمتر چیزهای غیر ضروری را در ماشین بگذارند. یک صندوق عقب مرتب نه تنها زیباتر به نظر می رسد، بلکه می تواند خود را در کیف پول نیز احساس کند.

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.