این اشتباه هزینه زیادی برای شما خواهد داشت

ب ام و از اولین خودروی الکتریکی i3 راه زیادی را پیموده است:

این موضوع در مورد i3 BMW نیز صدق می کند. این خودروی برقی که دیگر تولید نمی‌شود، با یک افزایش دهنده برد نیز عرضه شد. نام انگلیسی زیبا از حقیقت ساده جلوگیری می کند: اگر نگران نبودید که با i3 به اندازه کافی دور نشوید، می توانید انتخاب کنید نسخه با موتور بنزینی و مخزن کوچک با هزینه اضافی.

به گفته TZ، این زن مونیخی با BMW i3 خود در منطقه زیست محیطی در پایتخت باواریا سفر می کرد. فقط استرومر کوچولو داشت بدون برچسب محیطی بدون آنها کار نمی کند. آنچه همه رانندگان سال ها در مورد بنزین و گازوئیل می دانستند در مورد خودروهای الکترونیکی نیز صدق می کند.

BMW تغییر رنگ را در iX Flow نشان می دهد

آلمان به دلیل دستگاه ترسناک بوروکراتیک خود بدنام است. در نتیجه، بسیاری از چیزهایی که در واقع باید ساده باشند، به نظر می‌رسد که به‌طور غیرضروری پیچیده باشند. یک راننده خودروی الکترونیکی در مونیخ اکنون لذت مشکوک دقت آلمانی را داشته است. تور شما در منطقه زیست محیطی باید بیش از 100 یورو هزینه داشته باشد.

128.50 یورو: زن مونیخی برای یک تور ماشین برقی در منطقه زیست محیطی گران می پردازد

با این حال، برای راننده BMW، این موضوع نامفهوم است: او یک ماشین کاملا الکتریکی رانندگی می کند و احساس می کند که جریمه بسیار زیاد است. به گفته TZ، او در این مدت یک نشان محیط زیستی دریافت کرده و آن را می خواهد با این حال، همچنان می توانید برای جریمه اعتراض کنید.



منبع

برای زن مونیخی غیرقابل درک است، زیرا او در حال رانندگی یک ماشین الکتریکی بدون آلایندگی بود، حتی با پلاک E. اما این کافی نیست، همانطور که پلیس مسئول در پاسخ به سوال Münchner Zeitung توضیح داد: «ورود به یک منطقه زیست محیطی با یک وسیله نقلیه الکتریکی با پلاک E بدون برچسب مورد نیاز به طور کلی ممنوع است. همیشه مجازات می شود».

هیبریدی ها خودروهای الکترونیکی را در معرض سوء ظن عمومی قرار می دهند

اداره پلیس مونیخ دلیل را اینگونه بیان می کند: پلاک های گواهینامه الکترونیکی نمی توانند جایگزین برچسب گرد و غبار ریز شوند، زیرا همچنین خودروهای هیبریدیکه علاوه بر درایو الکتریکی، دارای موتور احتراقی نیز هستند، می توانند با علامت الکترونیکی ارائه شوند، اما در منطقه کم آلایندگی با بنزین یا گازوئیل نیرو می گیرد می تواند تبدیل شود.”

در این بین، اخطار جریمه به خانه زن مونیخی سرازیر شده است – و این کاملاً یک چالش است: 100 یورو برای نقض قوانین متحمل می شود، علاوه بر آن 28.50 یورو هزینه دارد. 128.50 کل صورت حساب است، فقط به این دلیل که برچسب سبز کوچک روی شیشه جلو وجود نداشت.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید