اینگونه است که می توانید در نگاه اول خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی را تشخیص دهید

مسئولان آئودی احتمالاً طرحی برای ایجاد شرایط واضح تری برای نام گذاری مدل های خود در آینده ارائه کرده اند. ابتدا دو ماشین محبوب و شناخته شده از اینگولشتات لمس می شوند و نام جدیدی به آن داده می شود: A4 تبدیل به A5 می شود و A6 تبدیل به A7 می شود.

صدای هیلبرون این را از منابع داخلی آئودی (از طریق Motor.at) دریافت کرد. بر این اساس، صندلی پشتی در انتخاب نام یک دلیل ساده دارد: آئودی در داخل تصمیم گرفت که اعداد را با توجه به نوع درایو اختصاص دهید. اعداد زوج در تعیین مدل باید در آینده باشد ایستاده برای خودروهای الکترونیکی، همانطور که قبلاً در مورد Q4 یا Q8 e-tron وجود دارد. مدیرعامل آئودی، مارکوس دوزمان، اکنون رسما این موضوع را تایید کرده است.

در هر صورت، موتورهای بنزینی و دیزلی دیگر نباید آینده طولانی در آئودی داشته باشند. مدل های جدید دیگر نمی توانند از سال 2026 با موتورهای احتراقی در اروپا ظاهر شوند. تا سال 2033، آئودی قصد دارد این تغییر را تکمیل کند، به این معنی که دیگر هیچ موتور بنزینی یا دیزلی که قبلاً آشنا باشد ارائه نخواهد کرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

آئودی در حال برنامه ریزی گام بعدی به عنوان بخشی از انتقال به خودروهای الکتریکی است. این در ابتدا بر دو مدل موجود با موتورهای احتراقی تأثیر می گذارد. اما چیزهایی دور از A4 و A6 نیز در حال رخ دادن است. خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی در آینده نام‌های کاملاً جدیدی خواهند داشت – حداقل تا حدی.

آئودی در حال تغییر است: به زودی مدل های الکتریکی را مستقیماً خواهید شناخت

با این حال، برنامه ها فرض دیگری را مجاز می دانند: اگر در آینده از روی عدد مشخص شود که آیا آئودی یک ماشین الکتریکی است یا یک موتور احتراقی، می تواند پسوند e-tron برای ماشین های برقی زائد شدن مرسدس احتمالاً می خواهد کاری مشابه با خودروهای الکتریکی سری EQ انجام دهد.

Q6 e-tron جدید که آئودی قرار است امسال معرفی کند، از همین خط پیروی خواهد کرد. پشت اعداد فرد با توجه به صدای هیلبرون، در آینده وسایل نقلیه با موتورهای احتراق داخلی پنهان شدن. بر اساس اطلاعات، A5 و A7 به شکل فعلی احتمالا هیچ جانشین واقعی به عنوان موتورهای احتراقی نخواهند داشت.

نه تنها آئودی توسط رقابت سخت چین تهدید می شود:

آیا آئودی همچنان به e-tron نیاز دارد؟