اینگونه است که مایکروسافت می خواهد دنیا را به Xbox تبدیل کند

جیمز لوئیس، رئیس برنامه شرکای خلاق در ایکس باکس، در گفتگو با GamesIndustry.biz، در مورد چالش هایی صحبت می کند که باید بر آنها غلبه کرد. بیشتر «توسعه دهندگان باید ارتقاء یابند که دسترسی به جوامع کاملاً جدید دارند”. افرادی هستند که خود را گیمر نمی دانند زیرا بازی های این جوامع را نمی شناسند. همچنین اگر از صداهای جدید استقبال شود، برای کل صنعت بهتر است، که می تواند مخاطبان بیشتری را نیز جذب کند (منبع: GamesIndustry.biz).

ایکس باکس یا پلی استیشن؟ کدام کنسول می تواند متقاعد کند؟

ایکس باکس می خواهد از توسعه دهندگان کوچک پشتیبانی کند

با این حال، این توصیف عمدی است بسیار آشکار تعریف شده است ساخته شده تا کسی را از درخواست منصرف نکند.

مایکروسافت با ایکس باکس می خواهد 3 میلیارد گیمر برای رسیدن به. با جمعیتی بیش از 8 میلیارد نفر در جهان، این یک هدف بسیار بلندپروازانه است. با این حال، این غول فناوری تنها به کنسول های خود متکی نیست، کنسول هایی که در حال حاضر نمی توانند با رقبا همراهی کنند. او برنامه متفاوتی دارد: به بازی هایی برای گروه های کاملاً جدید از مردم نیاز دارد.

تاکنون 100 بازی با این برنامه پشتیبانی شده است و هنوز چند بازی دیگر در راه است. این قطعا یک است رویکرد امیدوار کننده مایکروسافتتا ایکس باکس و بازی های آن را در اختیار عموم مردم قرار دهد. به جای مبارزه برای همان گروه از گیمرها، به سادگی افراد جدید را به گیمر تبدیل می کند. در صورت لزوم، تصاحب اکتیویژن بلیزارد مطمئناً به برنامه های ایکس باکس مایکروسافت آسیبی نمی رساند.



منبع

در مقایسه با پلی استیشن 5، Xbox Series X | S در حال حاضر بسیار عقب است. مایکروسافت واقعاً اهمیتی نمی دهد. در عوض قرار است طرح دیگری دنبال شود که با آن ایکس باکس باید به بیش از 3 میلیارد گیمر برسد.

Xbox Series X

ایکس باکس می خواهد به گروه های جدیدی از گیمرها دسترسی پیدا کند

لوئیس به طور خاص در مورد آن صحبت می کند ID@Xbox Developer Acceleration Program، که هدف آن پشتیبانی از توسعه دهندگان کم نمایندگی است.

پشتیبانی واقعی که مایکروسافت می تواند ارائه دهد بسته به نیاز توسعه دهندگان بسیار متفاوت است. با این حال باید تیم های جدیدی باشند که هنوز فرصتی برای موفقیت نداشته اند. با این حال، کیفیت بازی نیز بسیار مهم است.

این شامل، اما نه محدود به، توسعه دهندگان “آنهایی از جوامع سیاه پوست، بومی، اسپانیایی تبار، یا LGBTQIA+، زنان، توسعه دهندگان دارای معلولیت، توسعه دهندگان از بازارهای نوظهور، یا تیم هایی با دیدگاه های منحصر به فرد هدایت شود. این همچنین شامل توسعه دهندگان مستقلی می شود که روی یک بازی کار می کنند که به طور مسئولانه بر شخصیت های مختلف تمرکز می کند یا دسترسی را در اولویت قرار می دهد.