اینها نکات برجسته من از Gamescom 2022 هستند


Gamescom تریلرهای جدیدی را برای برخی از پروژه های آینده مورد علاقه من برای ما آورده است. برای طرفداران بازی های اکشن فانتزی – بله، من آنجا هستم – امسال چیزهای جدید زیادی از کلن منتشر می شود. برای نکات برجسته من، در میان جاهای دیگر، به شرق دور کشیده شده‌ام.

پلی استیشن 5

نظری از فلیکس گرابر

با جایی که بادها با چین فئودال ملاقات می کنند: نمی توانم صبر کنم

Gamescom بازگشته است و همراه با آن، عناوین معتبر، تریلرهای جدید برای بازی های شناخته شده و در برخی موارد، بازی های مورد انتظار نیز به نمایش در می آیند. یک عنوان به طور خاص توجه من را جلب کرد، اما متاسفانه نه تنها مثبت. ما در مورد صحبت می کنیم جایی که بادها به هم می رسند:

بازی اکشن RPG یادآور Ghost of Tshushima با فضای خاور دور است، اما به جای امپراتوری ژاپن در چین فئودال اتفاق می افتد. جدای از عاشقانه های آسیایی که از لحاظ بصری خیره کننده ارائه می شود – یک امتیاز بزرگ برای من – ظاهراً این دو بازی شباهت زیادی با هم ندارند. در حالی که در Ghost of Tsushima حریفان انسانی کم و بیش واقع بینانه را در مقابل خود می دیدید، نقاشی می کشید رفتن به نبرد به عنوان یک شمشیرزن علیه شیاطین و دیگر موجودات ماوراء طبیعی در Where Winds Meet – هر دو برای من عالی هستند.

از نظر محتوا، Where Winds Meet به سری Nioh یا اولین سفر دیجیتالی شخصی من به دنیاهای فانتزی آسیایی نزدیکتر است: Genji – Dawn of the Samurai در پلی استیشن 2 برای من چشم نوازی واقعی بود و گواه این بود که بازی ها چه می توانند انجام دهند. . بنابراین من به جایی که بادها به هم می رسند امید زیادی دارم. تنها ایراد از دیدگاه من: اگرچه پیشینه بازی به سختی شناخته شده است، نشانه ها تا کنون اما در یک عنوان منحصر به فرد PC هستند. من ترجیح می دادم آن را در PS5 خود ببینم.

میراث هاگوارتز: بازی هری پاتر که ما منتظرش بودیم

قطعا برای PS5 میراث هاگوارتز وجود خواهد داشت. پس از ناامیدی از یک تعویق دیگر، حداقل ما یکی را داریم بینش جدیدی در مورد آنچه در سال 2023 در انتظار ما است دریافت کنید:

Hogwarts Legacy – Sebastian Sallow’s Dark Legacy Trailer، Gamescom 2022

در عنوان جهان باز از دنیای هری پاتر، شما خودتان تصمیم می گیرید که در کدام سمت قرار بگیرید. تا زمانی که زمان آن در 10 فوریه 2023 فرا برسد، همچنان می توانید فکر کنید که آیا ترجیح می دهید خودتان یک نفرین نابخشودنی را تمرین کنید یا آن را دریافت کنید.

Lies of P: من دوست دارم بر بیزاری خود از استیمپانک غلبه کنم

عنوان فانتزی دیگری مرا جذب کرد: خواندن از P مانند میراث هاگوارتز دیگر چیز جدیدی نیست، اما اکنون بینش عمیق تری نسبت به گیم پلی بازی وجود دارد – و سرگرم کننده است. در Soulslike شما به نقش P – مخفف پینوکیو – وارد می شوید و به دنبال استاد Geppetto می روید. به نظر می رسد نسبتا لنگ است، اما نگران نباشید. این بازی هیچ ربطی به کلاسیک دیزنی ندارد:

P Trailer Gamescom 2022 را بخوانید

بلکه باید خود را دورگه عروسک-انسان ببینید نبرد در یک شهر استیمپانک که به نظر مملو از ماشین های شوم است، که مطمئناً برای شما آرزوی خوبی ندارند. طرفداران سری Souls باید ارزش پول خود را بدست آورند، تنها سوال این است که آیا Lies of P درجه سختی فوق العاده معروف را نیز خواهد داشت. در هر صورت، تنظیمات و اولین نگاه های اجمالی از گیم پلی به عنوانی اشاره دارد که قطعاً نمی خواهم آن را از دست بدهم.



منبع