اینها نقطه توقف برای استریم اون و گذرنامه های وودافون Telekom هستند

Vodafone رویکرد متفاوتی دارد. هرکسی که Vodafone Pass رزرو کرده باشد یا این گزینه را در قرارداد گنجانده باشد، آن را دریافت می کند حجم داده اضافی دائمی از Vodafone. با این حال، ارائه دهنده میزان افزایش صدا را فاش نکرده است. مشتریان متاثر باید قبل از 31 مارس از طریق پیامک مطلع شوند و سپس متوجه خواهند شد که حجم داده های پاداش چقدر خواهد بود.

پایان StreamOn از Telekom و Vodafone یک معامله تمام شده است. گزینه های محبوب رتبه صفر باید به زودی از پیشنهادات این دو ارائه دهنده ناپدید شوند. جایگزین هایی که Telekom و Vodafone به مشتریان خود ارائه می دهند تنها می توانند شکاف را تا حد محدودی پر کنند.

StreamOn به پایان رسید: Telekom حجم داده نامحدودی را ارائه می دهد

این یک پیشنهاد برای مدت محدود است 90 روز از فعال سازی اعمال می شود. پس از آن، حجم داده های قرارداد دوباره اعمال می شود. این گزینه می تواند تا 31 می 2023 فعال شود (منبع: Telekom).

جایگزینی Schaler در Vodafone: ارائه دهنده به برخی از مشتریان اجازه می دهد به پرداخت ادامه دهند

به گفته Vodafone، مشتریانی که یک یا چند Vodafone Pass را به عنوان بخشی از قرارداد خود گنجانده اند، به سادگی حجم داده بیشتری را برای جبران عملکردهای از دست رفته دریافت می کنند. اما هر کسی که یک یا چند پاس Vodafone را با هزینه رزرو کرده باشد نیز خواهد بود درخواست پرداخت برای حجم داده جدید. همانطور که Vodafone اعلام کرد، حجم داده اضافی را می توان در هر زمان لغو کرد، درست مانند Vodafone Pass. برای انجام این کار، می توانید با شماره تلفن 0800 172 1212 با خدمات مشتریان Vodafone تماس بگیرید.

هر دو Vodafone و Telekom در صورت تغییر به تعرفه متفاوت، هیچ گزینه دیگری با رتبه صفر ارائه نمی دهند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در این ویدیو نشان می دهیم که هنگام انتخاب تعرفه تلفن همراه باید به چه نکاتی توجه کنید:

Telekom قصد دارد تا سابق دادن حجم نامحدود داده به مشتریان StreamOn. از 1 آوریل 2023 در دسترس خواهد بود – و بنابراین به طور یکپارچه در پایان StreamOn. هر کسی که می خواهد هدیه داده را بپذیرد می تواند آن را از طریق برنامه MeinMagenta فعال کند یا به وب سایت Telekom pass.telekom.de مراجعه کند.

مشتریان Vodafone و Telekom که از گزینه‌های به اصطلاح رتبه‌بندی صفر استفاده می‌کنند با یک تغییر شدید روبرو هستند: تا 31 مارس 2023، StreamOn از Telekom و مجوزهای Vodafone باید از پیشنهادات ارائه‌دهندگان ناپدید شوند. با این حال، مشتریانی که از این گزینه ها استفاده می کنند باید نوعی غرامت دریافت كردن. اما هیچ پولی پس داده نمی شود.