اینها بهترین کنتورهای برق از 9 یورو هستند

Stiftung Warentest 15 کنتور برق را بررسی کرد که برخی از آنها بسیار ارزان هستند، اما برخی دیگر نیز بسیار گران هستند. همچنین در آنجا مشخص شد که خرید چنین وسیله ای برای یافتن دستگاه های برقی ارزشمند است. از 15 دستگاه تست شده است 10 قطعه به خوبی بریده شده است.

  • رتبه اول با “NZR Standby Energy Monitor SEM 16+ USB” است، یک مدل بسیار گران قیمت با قیمت 200 یورو (آن را در eBay بررسی کنید).
  • در حال حاضر در جایگاه دوم “کنترل خط سنج انرژی REV” قرار دارد، مدلی با قیمت حدود 20 یورو (به آمازون مراجعه کنید).
  • مقام سوم به “دستگاه اندازه گیری هزینه انرژی X4-Life Inspector III” می رسد که خودم هم آن را دارم (به آمازون نگاه کنید).
  • با قیمت هر کدام تنها 9 یورو، ارزان ترین مدل، «هزینه سنج انرژی دیجیتال Revolt» در رتبه پنجم قرار دارد (به آمازون نگاه کنید).
برق بیش از هر زمان دیگری گران شده و همچنین روز به روز گران می شود. خیلی از شما می خواهید پاورگوزن ها را پیدا کنید، که بدون توجه قبض برق را بالا می برد، اگرچه آنها به سختی کاری انجام می دهند. برای من این گیرنده Sky-Q بود که نقاب آن را باز کردم. حتی وقتی خاموش بود، هارد همیشه در حال چرخش بود و 15 وات در ساعت مصرف می شد. اگر گزینه صرفه جویی در انرژی را روشن نکنید، 10 کیلووات ساعت در ماه یا 120 کیلووات ساعت در سال فقط برای این یک دستگاه هدر خواهید داد. این 48 یورو در سال با قیمت برق 40 سنت است. لازم نیست اینطور باشد و آمپرمتر به من کمک کرد تا مقصر را پیدا کنم.

Stiftung Warentest: کنتورهای برق در حال آزمایش

علاوه بر کنتورهای برق معمولی که می توانید آن ها را از روی نمایشگر کوچک بخوانید، سوکت های وای فای نیز وجود دارند که دارای عملکرد یکپارچه اندازه گیری برق هستند و اطلاعات را از طریق یک اپلیکیشن به شما نشان می دهند. من از این مدل ها استفاده می کنم (به آمازون نگاه کنید). آنها نیز هزینه زیادی ندارند و نتایج بسیار قابل اعتمادی را نشان می دهند. نقطه ضعف این است که شما باید یک برنامه را دانلود کنید و ثبت نام کنید. بدون ثبت نام کار نمی کند.



منبع

اگر می‌خواهید بدانید دستگاه‌های شما چقدر برق مصرف می‌کنند و دستگاه‌های برقی بدون توجه کجا هستند، به یک کنتور برق نیاز دارید. Stiftung Warentest 15 قطعه را بررسی کرد و یک مدل خوب و ارزان فقط با قیمت 9 یورو وجود دارد.

اگر به یک دستگاه جدید نیاز دارید، باید به برچسب انرژی توجه کنید:

سوکت های WLAN با عملکرد اندازه گیری جریان

حتی لازم نیست پول زیادی را برای پیدا کردن دستگاه های برقی خرج کنید. شما نیز نیاز دارید یک دستگاه اندازه گیری برای هر مصرف کننده نیست. پس از خرید نیروگاه بالکن خود، همه چیز را یک بار اندازه گرفتم و یادداشت کردم که هر دستگاهی مانند ماشین لباسشویی، تلویزیون، PS5، کامپیوتر و غیره چه چیزی مصرف می کند. بنابراین شما دقیقا می دانید که در کجا می توانید در مصرف برق صرفه جویی کنید. می توانید کل آزمون را در Stiftung Warentest بخوانید.