اینجوری نمیتونی ادامه بدی

شولز که برای باشگاه خودرویی که معمولاً با این صنعت مرتبط است، غیرمعمول است، در نهایت خودروسازان را به افزایش قیمت متهم می‌کند: «طبق تصور ما. خودروهایی که در حال حاضر گران شده اند”، او روشن می کند. از تولیدکنندگان خواسته می‌شود تا مشتریان را بسیار بیشتر پاسخگو باشند و در نتیجه کاهش بودجه را تا حدودی جبران کنند» (منبع: dpa از طریق Next Mobility).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

به گفته ADAC، خودروسازان مسیر اشتباهی را انتخاب کرده اند. ماشین‌ها روز به روز گران‌تر می‌شوند، مدل‌های لوکس بر ماشین‌هایی که مردم می‌توانند بخرند اولویت دارند – همه چیز نمی‌تواند به این شکل پیش برود. باد باید بچرخد، مخصوصاً برای تغییر خودروهای الکتریکی.

ADAC در برابر افزایش قیمت توسط تولید کنندگان خودرو اقدام می کند

آیا از نظر مالی ارزش تغییر از یک موتور احتراقی به یک خودروی الکتریکی را دارد؟ یک سوال دشوار بدون پاداش زیست محیطی:

در حالی که برخی از تولیدکنندگان مانند تسلا و اشکودا از قبل پیشنهادات مربوطه را آماده کرده‌اند، این اتهام را نمی‌توان رد کرد: خودروسازان ماه‌هاست که مدل‌های گران‌تر را ترجیح می‌دهند، برای مثال زمانی که قطعات کمیاب هستند. بسیاری با این ترفند به سودهای بی سابقه ای دست یافته اند، در حالی که اکنون مشتریان بیشتری به دلیل قیمت، تصمیم به خرید خودروی جدید می گیرند.

پاداش زیست محیطی: دولت فرصت را برای حمایت از شهروندان از دست می دهد

با این حال، این خطر جدید نیست. برای هفته ها مشخص است که مصرف کنندگان در حال حاضر هستند اقدامی با طناب محکم با نتیجه نامشخص زمانی که آنها تصمیم به خرید یک خودروی الکترونیکی می گیرند کامل شود. از سال 2023 پول کمتری برای خودروهای برقی خالص وجود خواهد داشت، اگر یک پلاگین هیبریدی با دوره انتظار بخرید، در سال جدید پول بیشتری دریافت نخواهید کرد.



منبع مشتریان خودروهای الکترونیکی با آن هستند مجبور به ریسک کردن: شولزه می‌گوید: «خریداران خودرو با خطر عدم دریافت یارانه کامل در صورت عدم ثبت نام خودرو تا سال جدید مواجه هستند.

شولتز همچنین در مورد دستورالعمل های بودجه جدید که از ابتدای سال جاری اعمال می شود، دولت را به دادگاه می کشاند. از نقطه نظر ADAC، تعهد و میزان پاداش زیست محیطی از قبل وجود دارد هنگام سفارش یک ماشین الکتریکی جدید، تعمیر کنید باید. در عوض، جدا از میزان یارانه و حذف پلاگین هیبریدی، همه چیز ثابت می ماند. عامل تعیین کننده زمان تایید است تا بتوانید برای دریافت بودجه اقدام کنید.

حرکت الکتریکی فقط در صورتی موفق خواهند شد قابل دسترس برای همه کارستن شولزه، رئیس فنی ADAC، با این درخواست فوری به تولیدکنندگان خودرو و دولت می‌گوید.