اینجاست که گلکسی S23 بسیار بهتر می شود

سامسونگ تبلیغ گوشی های هوشمند گلکسی اس 23 آینده را آغاز کرده است. نه تنها تاریخ برگزاری این رویداد اعلام شد، بلکه دو ویدیو نیز نشان می‌دهند که چه چیزی با تلفن‌های همراه برتر جدید بهبود می‌یابد.

سامسونگ الکترونیکس

Samsung Galaxy S23 با دوربین بسیار بهتر

اکنون رسمی است: سامسونگ گوشی های هوشمند جدید Galaxy S23 را در تاریخ 1 فوریه 2023 معرفی خواهد کرد. این تاریخ افشا شده قبلی را تأیید می کند. سامسونگ نه تنها تاریخ ارائه را فاش کرد، بلکه دو ویدیو را نیز منتشر کرد که در آنها دوربین بهبودیافته فوکوس شده است:

در ویدیوی دوم سامسونگ روی بهبود خواص در نور کم از گوشی های هوشمند جدید این با شایعات قبلی مبنی بر حضور سامسونگ در این زمینه مطابقت دارد کار یادگیری ماشینی را به خوبی انجام دهید مایلم بتوانم با رقبای گوگل و شرکت بهتر همراهی کنم.

Samsung Galaxy S23: Galaxy Unpacked – آیا برای عکس های شبانه خیره کننده آماده هستید؟

اولین ویدیوی سامسونگ در مورد مگاپیکسل و “رزولوشن با فاکتور WOW” است. این باید خیلی واضح باشد دوربین 200 مگاپیکسلی جدید گلکسی اس 23 اولترا بودن. یک دوربین 108 مگاپیکسلی در Galaxy S22 Ultra (تست) نصب شده است. ناگفته نماند که سامسونگ این کارت را به عنوان یک پیشرفت بازی می کند.

Samsung Galaxy S23: Galaxy Unpacked – برای جزئیات با فاکتور WOW آماده شوید

سامسونگ هنوز جزئیات فنی خاصی ارائه نکرده است. با این حال، بر اساس سنسورهای موجود در ویدیوها، می توانید ببینید که این گلکسی اس 23 اولترا است که در آنجا نشان داده شده است. بنابراین بهترین کیفیت تصویر باید با گوشی هوشمند برتر بدست آید.

رویداد سامسونگ در 1 فوریه 2023

سامسونگ همچنین در بیانیه مطبوعاتی خود فاش کرد که تا رویداد Unpacked در 1 فوریه در ساعت 7:00 بعد از ظهر قبلاً جزئیات بیشتری در مورد گوشی های هوشمند جدید گلکسی S23 فاش شده بود اراده. در روزهای آینده، سامسونگ احتمالاً بخواهد بیشتر به هیاهوی تلفن های هوشمند دامن بزند. این نیز باید توجیه شود، زیرا طبق شایعات فراوان در ماه های اخیر، به ویژه گلکسی اس 23 اولترا باید بهترین تلفن همراه سامسونگ در پنج سال اخیر باشد. دیدن اینکه آیا این شایعه تایید می شود هیجان انگیز خواهد بود.



منبع