اینجاست که از این پس برای کاربران آیفون واقعاً گران می شود

چند ساعت پیش، اپل بی سر و صدا نرخ های ثابت مختلف را بدون اعلام قبلی افزایش داد. قیمت‌های ماهانه Apple Music و سرویس استریم Apple TV+ به طور خاص به سمت بالا تنظیم می‌شوند. باندل های مختلف اپل وان که سازنده بسیاری از خدمات خود را با هم و با قیمت پایین ارائه می دهد نیز در حال افزایش است. یک مرور کلی:

  • اپل موزیک (تک): 10.99 یورو به جای 9.99 یورو
  • Apple Music (بسته خانوادگی): 16.99 یورو به جای 14.99 یورو
  • Apple TV+: 6.99 یورو به جای 4.99 یورو
  • Apple One در یک اشتراک: 16.95 یورو به جای 14.95 یورو
  • اشتراک خانواده Apple One: 22.95 یورو به جای 19.95 یورو
  • اپل وان در اشتراک پریمیوم: 31.95 یورو به جای 28.95 یورو
اکنون باید برای این محتوا هزینه بیشتری بپردازید:

در حال حاضر هیچ تبلیغاتی برنامه ریزی نشده است

مطمئناً برای مشتریانی که تمایل کمتری به پرداخت دارند مشکل است. نتفلیکس اکنون می‌خواهد آنها را با یک پیشنهاد ارزان‌تر اما با بودجه تبلیغاتی انتخاب کند. اینکه آیا چنین ملاحظاتی در اپل وجود دارد یا خیر، بی پاسخ باقی مانده است. فرض ما: اپل پذیرش قیمت های جدید را از نزدیک مشاهده خواهد کرد و پس از آن ممکن است مجبور به واکنش شود.



منبع

افزایش قیمت +Apple TV با 2 یورو به طور خاص چشم نواز است. برای مشتریان جدید، قیمت ها بلافاصله اعمال می شود، مشتریان فعلی باید از دوره صورتحساب بعدی پرداخت کنند. با این حال، اپل قیمت‌های جدید و بالاتر را صرفاً با هزینه‌های تورمی انتزاعی توجیه نمی‌کند، بلکه به افزایش هزینه‌های مجوز (Apple Music) و کاتالوگ بزرگ‌تری از پیشنهادات برای Apple TV+ اشاره می‌کند (منبع: 9to5Mac).

شاید به همین دلیل است که خدماتی مانند Apple Arcade (نرخ ثابت بازی)، Apple Fitness+ و قیمت‌های ذخیره‌سازی iCloud همچنان در امان هستند.

قیمت اپل بالا و بالاتر می رود. ابتدا با سخت افزار، اما اکنون پیشنهادات با نرخ ثابت Apple Music و Apple TV+ نیز دنبال می شوند. نه تنها ما مشتریان اروپایی تحت تأثیر قرار می‌گیریم، بلکه سازنده آیفون از کاربران خود در ایالات متحده آمریکا نیز می‌خواهد که هزینه بیشتری بپردازند – گران خواهد بود.

سیب

برای اپل و مشتریان، این اولین بار است که سازنده قیمت اشتراک های مختلف را افزایش می دهد. اگر به افزایش قیمت‌ها در نتفلیکس، آمازون پرایم و شرکت نگاه کنید، احتمالاً فقط زمان بود که اپل بالاخره مداد قرمز را بیرون کشید و قیمت‌های جدید را اعلام کرد.

اپل اخیراً با افزایش شدید قیمت آیفون‌ها و آی‌پدهای جدید باعث نگرانی شده است. شهروندان ایالات متحده در امان ماندند، اما آنها نیز باید از این به بعد هزینه بیشتری بپردازند.

Apple Music، Apple TV+، Apple One به شدت افزایش قیمت خواهند داشت