اینتراخت فرانکفورت مقابل آر بی لایپزیگ در پخش زنده و تلویزیون رایگان در ZDF



امروز شنبه 3 ژوئن 2023 فینال جام DFB آغاز می شود. دیدار آینتراخت فرانکفورت با آر بی لایپزیگ. امسال دوباره فینال جام DFB در پخش زنده و تلویزیون برگزار می شود. کجا می توانید پخش فرانکفورت و لایپزیگ را تنظیم کنید؟

ZDF را در پخش زنده رایگان روشن کنید

فینال نیز دوباره از تلویزیون عمومی پخش خواهد شد. ZDF فینال را از برلین پخش می کند. گزارش اولیه بازی فرانکفورت و لایپزیگ از ساعت 19:25 از شبکه ZDF آغاز می شود. این بازی ساعت 20 آغاز می شود. همچنین می توانید مسابقه را با اشتراک تلویزیون پولی در Sky یا دسترسی به بسته ورزشی در WOW مشاهده کنید.

همه بازی‌های جام DFB را که در WOW پخش می‌شوند تماشا کنید

فینال در جام DFB امروز – چه کسی RB لایپزیگ را در برابر آینتراخ فرانکفورت در تلویزیون و آنلاین نشان می دهد؟

گزارش از عصر جام از ساعت 19:25 شروع می شود. کاترین مولر هوهنشتاین انتقال را تعدیل خواهد کرد. در کنار او پر مرتساکر بازیکن سابق ملی پوش آماده به عنوان کارشناس است. نظرات الیور اشمیت در مورد بازی، هانو بالیچ به عنوان یکی از مفسران شنیده می شود. مسیر RB لایپزیگ و اینتراخت فرانکفورت به فینال:

1 دور

  • FC Teutonia Ottensen مقابل RB Laipzig 0:8
  • 1. اف سی ماگدبورگ مقابل آینتراخت فرانکفورت 0:4

دور دوم

  • RB Laipzig مقابل هامبورگر 4:0
  • اشتوتگارت کیکرز مقابل آینتراخت فرانکفورت 0:2

دور 16

  • آر بی لایپزیگ مقابل هوفنهایم 1899 3: 1
  • اینتراخت فرانکفورت مقابل اس وی دارمشتات 98 4:2

یک چهارم نهایی

  • آینتراخت فرانکفورت مقابل 1. اف سی یونیون برلین 2:0
  • آر بی لایپزیگ مقابل بوروسیا دورتموند 2:0

نیمه نهایی

  • SC فرایبورگ مقابل RB Laipzig 1:5
  • VfB اشتوتگارت مقابل آینتراخت فرانکفورت 2:3

فینال امروز

همچنین امسال، برخی از بازی های جام DFB را می توان در تلویزیون رایگان در هر دو ARD و ZDF مشاهده کرد. برخلاف سال های گذشته، Sport1 در فصل 2022/23 هیچ بازی زنده ای را نمایش نخواهد داد. امروز اولین روز بازی در نیمه نهایی جام DFB است. می توانید بازی ها را به صورت رایگان و بدون اشتراک Sky تماشا کنید.

پخش‌های زنده ایستگاه‌های تلویزیونی به‌صورت رایگان در مرورگر یا با برنامه‌های ARD و ZDF در تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، آیفون‌ها، آی‌پدها و بسیاری از دستگاه‌های دیگر در دسترس هستند. علاوه بر این، پخش‌های زنده از پخش‌کننده‌های عمومی به صورت رایگان در سرویس‌های پخش مانند Waipu.TV یا Zattoo در دسترس هستند.

مرحله یک چهارم نهایی در 4 و 5 آوریل 2023 برگزار شد. مرحله نیمه نهایی قرار بود 2 و 3 اردیبهشت برگزار شود. فینال امروز 3 ژوئن 2023 و طبق معمول در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می شود. تمامی بازی های جام حذفی به صورت زنده و کامل در اسکای قابل مشاهده است. در اینجا به اشتراک Sky با بسته ورزشی نیاز دارید. در بسته بندی خالص بوندسلیگا 63 بازی جام DFB هستند با این حال گنجانده نشده است. اگر نمی‌خواهید یک اشتراک تلویزیون پولی «بزرگ» رزرو کنید، می‌توانید تمام بازی‌های جام DFB را به‌طور زنده از طریق سرویس پخش WOW تماشا کنید. این جانشین سرویس بلیط Sky است. دسترسی را می توان به صورت اشتراک سالانه یا ماهانه رزرو کرد.

  • Sky در فصل 2021/22 نمایش داده می شود تمام 63 بازی از جام DFB در جریان و تلویزیون.
  • ARD و ZDF امسال 15 بازی در جام DFB نشان می دهند. این شامل دو نیمه نهایی و فینال است.

خلاصه تمام گل های اولین دوره جام DFB نیز در سرویس عمومی قابل مشاهده است. علاوه بر این، ویدیوهای برجسته جام DFB نیز به صورت رایگان در کانال YouTube Sportschau پخش خواهد شد.

اگر اشتراک DAZN دارید، می‌توانید خلاصه‌های جام DFB را از نیمه‌شب روز بعد در آنجا تماس بگیرید.

Sport1 در تلویزیون رایگان نمایش می دهد روز پنجشنبه از ساعت 19:00 تمام گل های بازی های قبلی در مرحله یک چهارم نهایی جام DFB.

دور دوم جام DFB در پاییز برگزار می شود. برنامه:

  • 1. دور اصلی: 29 ژوئیه تا 1 آگوست 2022 و 30 + 31 اوت
  • 2. دور اصلی: 18./19. اکتبر 2022
  • دور 16: 31 ژانویه، 1 و 7/8 فوریه فوریه 203
  • یک چهارم نهایی: 4/5 آوریل 2023
  • نیمه نهایی: 2/3 می 2023
  • نهایی: 3 ژوئن 2023

با توجه به جام جهانی زمستانی در قطر، برنامه در فصل 2022/23 بوندسلیگا به هم می خورد. این همچنین بر جام DFB تأثیر می گذارد، جایی که همه چیز در ماه جولای خیلی زود شروع می شود و فینال در ژوئن خیلی دیر عنوان قهرمانی را تعیین می کند.

DFB Pokal را به صورت زنده در رادیو دنبال کنید – همچنین با Alexa و Google

اگر نمی‌خواهید اشتراک Sky رزرو کنید و همچنان می‌خواهید بازی باشگاه مورد علاقه‌تان را دنبال کنید، می‌توانید پخش‌های جام DFB را از رادیو نیز تنظیم کنید. بسیاری از باشگاه ها رادیوی باشگاه خود را به صورت آنلاین ارائه می دهند که در آن بازی از طریق عینک باشگاه گزارش می شود. همچنین گزارش بی طرفی در برنامه رادیویی Sportschau وجود دارد. در اینجا می‌توانید از برنامه نمایش ورزشی یا مرکز رسانه ARD برای پخش جریانی گزارش‌های رادیویی از جام DFB استفاده کنید. انتقال فردی را می توان از طریق دستیار صوتی از طریق آمازون الکسا یا گوگل کنترل کرد. به عنوان مثال، به سادگی دستور “الکسا، بازی برمر اس وی در برابر FC Schalke 04” را بگویید یا ابتدا با “Hey Google, talk to Sportschau” انتقال را فعال کنید. سپس DFB Cup پخش شده با صدا را انتخاب کنید.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع