ایلان ماسک می خواهد به زودی ماشین ها را به رایانه های شخصی بازی تبدیل کند

یک تسلا می تواند کمی بیشتر از اینکه شما را سریع از نقطه A به نقطه B برساند، انجام دهد. در حال حاضر امکان اجرای بازی های ویدیویی بر روی صفحه نمایش یکپارچه وجود دارد. حساب طرفداران تسلا در توییتر نشان می دهد که چگونه بازی هایی مانند 2048 و همچنین Cuphead در آنجا در حال اجرا هستند. خود ایلان ماسک به این توییت پاسخ می دهد و توضیح می دهد که به زودی چیزهای بیشتری ممکن است.

به نظر می رسد حتی ثروتمندترین مرد جهان نیز از بازی های ویدیویی لذت می برد. اما از آنجایی که ایلان ماسک نیز اتومبیل را دوست دارد، اکنون می خواهد هر دو را ترکیب کند. آوردن Steam به تسلا در آینده نزدیک امکان پذیر خواهد بود.

تسلا

ایلان ماسک وعده بازی های Steam را در حال حرکت می دهد

ماسک گفت تسلا گام‌های بزرگی در ادغام پلتفرم بازی‌های ویدیویی استیم خواهد برد. ممکن است نسخه ی نمایشی ماه آینده ارائه می شود. با این حال، این دقیقاً به چه معناست، مشخص نیست. با این حال، کتابخانه Steam می تواند به گیمرهای تسلا امکان دسترسی به انواع بازی ها را بدهد. این که آیا همه اینها به راحتی در تسلا کار می کنند یا خیر، البته یک سوال دیگر است.

آیا The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 به تسلا خواهند آمد؟

اما چه زمانی می توان حتی در ماشین قمار کرد؟ تسلا مجبور شد انتقادات ناشی از ایمنی ترافیک را در اینجا تحمل کند. رانندگان قادر به راه اندازی بازی ها حتی زمانی بودند وقتی ماشین در حرکت بود. اما الان تمام شد. اکنون مالکان تسلا فقط زمانی می توانند قمار کنند که ماشین ثابت باشد و مثلاً شارژ شود.





منبع

Cuphead در سیستم بازی تسلا

وعده ایلان ماسک مبنی بر اینکه می‌تواند بازی‌های ویدیویی مانند The Witcher 3 و Cyberpunk 2077 را در تسلا بازی کند، مدت‌هاست که وجود داشته است. در اواخر فوریه 2022، ماسک در توییتر اعلام کرد که تیم او هم اکنون روی آن کار خواهد کرد آوردن بازی های Steam به طور کلی به تسلا و نه فقط بازی های منتخب. ادغام Steam ممکن است در حال حاضر دور از دسترس نباشد. (منبع: ایلان ماسک در توییتر)