ایلان ماسک در مقابل اپل قرار می گیرد: رئیس تسلا اتهامات جدی را مطرح می کند

یک حشره کامل در توییت های انتقادی اپل ماسک را اخراج کرد. در آن، این مرد 51 ساله، از جمله، ادعا می کند که اپل تهدید کرده است که توییتر را از اپ استور خارج خواهد کرد. گفته می شود که این گروه آمریکایی دلیلی ارائه نکرده است.

ماسک به طرز تحریک آمیزی می پرسد: “چه کسی دیگر توسط اپل سانسور می شود؟” علاوه بر این، گفته می شود که اپل تا حد زیادی تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است. آزادی بیان نفرت در آمریکا؟

دو دلیل احتمالاً برای تشدید اختلاف بین ایلان ماسک و اپل تعیین کننده است. از یک طرف، این نگرانی وجود دارد که توییتر بتواند به سکویی برای سخنان نفرت انگیز در زمان میلیاردر عجیب و غریب تبدیل شود. ماسک این شبکه اجتماعی را در پایان ماه اکتبر به قیمت 44.2 میلیارد یورو خرید و به سرعت تبدیل را آغاز کرد. 51 ساله محسوب می شود حامی سرسخت آزادی بیان، اما به صراحت اعلام کرده است که از قانون تبعیت خواهد کرد.

این می تواند دوئل غول ها باشد: ثروتمندترین مرد جهان در برابر ثروتمندترین شرکت جهان. ایلان ماسک و اپل هنوز رسماً با هم اختلاف نظر ندارند، اما نشانه ها حاکی از درگیری هستند. صدا به خصوص در سمت ماسک واضح تر می شود.

ایلان ماسک در یک سری توییت از اپل انتقاد کرد

از سوی دیگر، گفته می شود که ماسک برنامه هایی برای تبدیل توییتر به “اپلیکیشن همه چیز” دارد. علاوه بر پیام، باید پیام رسانی یا گزینه سفارش غذا نیز وجود داشته باشد. برنامه های چینی مانند WeChat مدل هستند.

ایلان ماسک ادامه می دهد: پس از تهدید عمومی برای توسعه تلفن هوشمند خود در صورت لزوم، رئیس تسلا اکنون مستقیماً اپل را می گیرد. ماسک در یک سری توییت از سازنده فرقه انتقاد کرد. این در مورد پول و یک اتهام جدی است.

ایلان ماسک: پرتره ای از رئیس تسلا
توییتر در حال حاضر یکی از پروژه های متعدد ایلان ماسک است:

این در مورد سانسور و پول است

وقتی نوبت به فروش اپلیکیشن می رسد، اپل و گوگل دست به دست هم می دهند و می خواهند پورسانت 30 درصد. ماسک اصلاً این را دوست ندارد و پیشگام خودروهای الکترونیکی نیز آماده است تا به جنگ برود (به توییت بالا مراجعه کنید). علاوه بر اتهامات سانسور، پول نیز در خطر است.



منبع

در توییت های بعدی، بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس به تیم کوک، مدیر عامل اپل مراجعه می کند و خواستار توضیح می شود: