ماسک قبلاً تا حدی توضیح داده است که اینترنت موبایل از فضا چقدر سریع از کار می افتد. ماهواره های آینده می توانند 2 تا 4 مگابیت بر ثانیه در هر منطقه سلولی، که باید برای تماس ها و پیام های صوتی کافی باشد. به گفته ماسک، اگر تعداد کمی از شرکت کنندگان در یک منطقه سلولی وجود داشته باشد، حتی می توان ویدیوها را پخش کرد.

این دو مدیر عامل در این اطلاعیه تاکید کردند که کاربران بدون تجهیزات اضافی برای استفاده از سرویس پیشنهادی T-Mobile باید خرید کنید. یک تلفن همراه فعلی کافی است (منبع: SpaceX در YouTube).

ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس ایکس و مایک سیورت، مدیر عامل شرکت T-Mobile ایالات متحده، مبارزه با نقاط مرده را اعلام کرده اند. در یک رویداد مشترک، طرح هایی برای گسترش اینترنت ماهواره ای ارائه شد Starlink در آینده بر روی گوشی های هوشمند معمولی نیز در دسترس خواهد بود باید اجازه استفاده تاکنون Starlink فقط به صورت ثابت در دسترس است.

اسپیس ایکس همراه با T-Mobile می خواهد از طریق اینترنت ماهواره ای خود به نقاط مرده پایان دهد. اکنون برنامه هایی برای اتصال Starlink به گوشی های هوشمند ارائه شده است. تماس و پیام رسان باید در هر نقطه از جهان امکان پذیر باشد.

ایلان ماسک می‌خواهد Starlink را روی تلفن‌های معمولی در دسترس قرار دهد

با این حال، هنوز مدتی طول می کشد تا اینترنت ماهواره ای واقعاً به تلفن های همراه برسد. ماهواره های اسپیس ایکس که در حال حاضر در مدار هستند قادر به فعال کردن اتصالات تلفن همراه نیستند. ابتدا نسل دوم ماهواره های کوچک برای ناپدید شدن نقاط مرده در نظر گرفته شده است – به شرطی که دید واضحی از آسمان وجود داشته باشد.

اینها بزرگترین پروژه های ایلان ماسک هستند:

Mobile Starlink برای برخی از مشتریان T-Mobile رایگان است

در “محبوب ترین قراردادها” T-Mobile USA، اینترنت موبایل Starlink بدون هزینه اضافی آماده. این که برای سایر مشتریان چگونه به نظر می رسد هنوز فاش نشده است. SpaceX و T-Mobile می توانند این پیشنهاد را در اوایل سال 2023 عرضه کنند.