ایلان ماسک از شما می خواهد که تسویه حساب کنید

به هر حال، توییتر آبی ارائه می دهد مزایای حتی بیشتر به دور از تیک آبی و اعتبار مرتبط با حساب توییتر شما. به عنوان مثال، توییت های مشتریان آبی باید در اولویت قرار گیرند. توییت ها را می توان ویرایش کرد، ویدیوها را می توان منتشر کرد و همچنین کاربران باید کمتر از آن در مورد تبلیغات دیدن کنند. در آینده کنه‌های آبی (افراد خصوصی) و همچنین کنه‌های طلایی (شرکت‌ها) و کنه‌های خاکستری (دولت‌ها و سازمان‌ها) وجود خواهند داشت – یک دسته گل رنگارنگ تأیید.

مربوط به کاربران در آلمان است؟

هر کسی که بخواهد از تیک آبی معروف برای نمایه توییتر خود به عنوان یک فرد خصوصی استفاده کند، باید هزینه کند. سرویس اشتراکی که قبلاً متوقف شده بود “تویتر آبی”، از جمله موارد دیگر برای تأیید ذکر شده، دوباره آنلاین می شود و هزینه می کند معمولا 8 دلار در ماه. با این حال، تنها در صورتی که کاربران مستقیماً از طریق توییتر در وب سایت مشترک تیک آبی شوند.

توییتر با هزینه اضافی: کاربران آیفون در اپ استور هزینه بیشتری می پردازند

اگر نمی خواهید هزینه اضافی آیفون بپردازید، فقط باید مسیر راحتی را ترک کنید و متوقف شوید. مستقیم به توییتر برای شمردن شرکت‌های دیگر قبلاً راه‌حلی مشابه را در گذشته انتخاب کرده‌اند یا از خریدهای درون‌برنامه صرفنظر کرده‌اند – آمازون با سرویس ویدیوی Prime در اینجا به عنوان مثال ذکر شده است.

توییتر جدیدترین «اسباب بازی» ایلان ماسک است، اما موارد دیگری نیز وجود دارد:

امروز روز پرداخت است زیرا توییتر می خواهد این دوشنبه مدل اشتراک پولی خود “تویتر آبی” را دوباره فعال کند. همانطور که قبلاً می‌گفتیم، برای کاربران آیفون گران‌تر خواهد بود. طبق وصیت رئیس جدید ایلان ماسک، آنها باید هزینه بیشتری بپردازند.

آیا این برای آلمان هم مرتبط است؟ تاکنون توییتر آبی بوده است فقط در ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزلند معرفی شده (منبع: توییتر). بنابراین کاربران آلمانی احتمالا می توانند بنشینند و منتظر بمانند و ببینند.





منبع

نسخه:وب