ایده هدیه: 17 بهترین تقویم ظهور 2022 برای نردها و گیک ها



کریسمس نزدیک است و چه چیزی بهتر از شروع شمارش معکوس با یک تقویم ظهور در اول دسامبر است. ما چند تقویم ظهور جالب را برای علاقه مندان به فناوری، سرگرمی ها، شیرینی ها و گیمرها انتخاب کرده ایم که برای هدیه دادن به خود یا دیگران ایده آل هستند.

زمان چقدر زود می گذرد… به زودی دوباره می توانیم اولین در تقویم ظهور خود را باز کنیم. اما زمان هایی که فقط عکس های شکلاتی یا کریسمس پشت درهای کوچک پنهان می شد، مدت هاست گذشته است. امروزه تقویم‌های ظهور در انواع موضوعات وجود دارد، برای پیر و جوان پر از چیزهای بسیار بیشتر از شیرینی.

در ادامه 17 تقویم ظهور را به شما نشان می دهیم که شاید هنوز ندانید.

منابع تصویر: سازنده مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد.

در سریال هم دراگون بال Z پس از شکست دادن پیکولو، سون گوکو و دوستانش باید از زمین در برابر خطرات جدید محافظت کنند. شما خوش شانس هستید و فقط باید از تقویم خود محافظت کنید تا از 24 شخصیت زیبا محافظت کنید (اکنون آن را در آمازون بررسی کنید).

انتقام‌جویان هرگز قدیمی نمی‌شوند و همیشه ارزش جمع‌آوری را دارند، به‌خصوص وقتی که فیگورهای لگو پر از جزئیات هستند. 24 هدیه از مجموعه 2021 در این تقویم ظهور در انتظار شماست (هم اکنون در آمازون مشاهده کنید).

با این تقویم ظهور زیبا، شما بیش از 24 در کوچک را دریافت می کنید. یک صفحه نمایش دیورامای عمودی با نور و صدا یک برجسته واقعی است. هنگام باز کردن، ملودی‌های محبوب کریسمس به صدا در می‌آیند که می‌توان آن‌ها را بعداً با لمس یک دکمه نیز فراخوانی کرد. ال ای دی های رنگارنگ یک فضای دنج کریسمس ایجاد می کنند.

این تقویم در مجموع شامل 16 تقویم اختصاصی است شخصیت های کریسمس پوکمون و 8 لوازم جانبی برای 6 دکوراسیون کریسمس دیوراما (اکنون در آمازون را ببینید).

سه ؟؟؟ فرقه هستند و اکنون می توانید به حل پازل های آنها کمک کنید. تقویم ظهور دارای 24 سورپرایز جنایی اصلی برای ارائه است – داستان های جنایی هیجان انگیز برای حل (اکنون در آمازون را ببینید).

این تقویم هری پاتر برای طرفداران واقعی ضروری است. این 24 فیگور زیبا را ارائه می دهد که می توانند روی یک دیوراما نمایش داده شوند. از آن برای بازسازی ماجراهای خود استفاده کنید (اکنون در آمازون را ببینید).

در ماین کرافت-تقویم‌های ظهور پشت هر دری با آیتم‌های جالب Minecraft دارای مجوز مانند نوت‌بوک، خودکار، هایلایتر و موارد دیگر منتظر هستند (اکنون در آمازون مشاهده کنید).

از “ووزل گوزل«-Advent Calendar 24 محتوای مختلف را برای بازی و آزمایش ارائه می دهد. در میان آنها فعالیت های جالبی مانند رشد کریستال، گردباد بطری، توهمات نوری، فیگورهای Woozle Goozle 3D و موارد دیگر وجود دارد (اکنون آن را در آمازون بررسی کنید).

از “سوپر ماریو«-تقویم ظهور پر از شگفتی‌ها مانند فیگورها و لوازم جانبی است، از جمله 3 فیگور ویژه نسخه محدود – جشنی برای کلکسیونرهای واقعی (اکنون در آمازون را ببینید).

بچه یودا‘ با ناز خود قلب هواداران را غرق کرده است. اکنون یک تقویم کامل با لوازم التحریر کاربردی به بچه سبز اختصاص داده شده است. خوب، خود Mandalorian نیز البته نشان داده شده است (اکنون در آمازون را ببینید).

از مارول-تقویم ظهور مملو از سوپر قهرمانان و فوق شروران مورد علاقه شماست. یک سورپرایز جدید هر روز در انتظار شما است – زمان برای بازسازی ماجراهای مورد علاقه خود (اکنون آن را در آمازون بررسی کنید).

با Funko همراه شوید فورتنایت-Advent تقویم شخصیت های مورد علاقه خود را با مجوز خانه. 24 فیگور وینیل زیبا در انتظار شما برای بازی نمادین هستند (هم اکنون در آمازون مشاهده کنید).

پنج شب در فردی برای گیمرهایی با اعصاب ضعیف مناسب نیست، زیرا جامپ اسکر از قبل در بازی برنامه ریزی شده است. تقویم ظهور احتمالاً آنها را نخواهد داشت، در عوض می‌توانید کلکسیون‌هایی را به شکلی زیبا، جمع‌وجور و مفید انتظار داشته باشید (اکنون در آمازون را ببینید).

این تقویم الکترونیکی به شما پیشنهاد می کند فوتبالسرگرمی، احساس استادیوم و دانش الکترونیک در یک. هر روز یک جزء جدید را کشف خواهید کرد که می توانید با استفاده از فناوری تک تخته ساده بسازید – بدون هیچ گونه لحیم کاری و شامل یک ورق کاردستی برای احساس فوتبال بیشتر (هم اکنون در آمازون مشاهده کنید).

این تقویم تزئینی را به شما پیشنهاد می کند سرگرمی صنایع دستی عالی برای کودکان کارهای هنری خود را برای تزئین و درخت کریسمس بسازید. هر یک از 24 جعبه دارای یک کاردستی عالی آماده است (اکنون در آمازون را ببینید).

اگر از طرفداران ناروتو هستید، نه تنها می توانید منتظر لوازم التحریر متعدد با این تقویم باشید، بلکه می توانید هدایای کوچکی نیز داشته باشید که شما را به برند و فرهنگ ژاپنی نزدیکتر می کند (اکنون در آمازون مشاهده کنید).

به خصوص در کریسمس شما می توانید خود را با یک یا آن خوراکی پذیرایی کنید. اما اگر از کوکی‌ها و کلوچه‌ها سیر شده‌اید، می‌توانید با شیرینی‌های این تقویم، جوانه‌های چشایی خود را خراب کنید (اکنون در آمازون مشاهده کنید).

آیا به اتاق فرار علاقه دارید، اما نمی خواهید چهار دیواری خود را ترک کنید؟ سپس این اتاق فرار الکترونیکی (اکنون در آمازون را ببینید) جایگزین خوبی است. 24 پازل الکترونیکی مجهز به اجزای هیجان انگیز در انتظار شما هستند.

آن ها 17 تقویم ظهور بودند که شما، دوستان یا خانواده تان می توانید زمان انتظار تا کریسمس را با آنها شیرین کنید. هو هو هو!

اگر هوس کریسمس بیشتری دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که عکس 17 چیزی را که در اوایل دهه 00 برای کریسمس آرزو داشتیم پخش کنید.



منبع